Kolejna „Gwiazda Jakości Obsługi” dla firmy Deichmann

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-02-04 | 14:31
Tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2014” w kategorii sklepy obuwnicze to kolejne wyróżnienie, jakie firma Deichmann zdobyła na polskim rynku. W ten sposób konsumenci po raz kolejny uznali sieć Deichmann za lidera na naszym rynku. Ta wyjątkowa nagroda przyznawana jest bowiem firmom, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz zostały przez nich rekomendowane na 2014 rok.
Polski Program Jakość Obsługi ma na celu wyłonienie przez konsumentów szczególnie rekomendowanych firm w danym roku. Podczas siódmej edycji plebiscytu tytuł ten przypadł również firmie Deichmann, która została ogłoszona jedną z najbardziej przyjaznych firm w Polsce, otrzymując znak potwierdzający najwyższą jakość obsługi klientów.
„Gwiazda Jakości Obsługi” przyznawana jest w oparciu o wieloetapowy proces certyfikacji i pozwala łatwo zidentyfikować liderów branży.
 
W tegorocznej edycji w badaniach opinii konsumentów wzięło udział przeszło 42 000 firm z ponad 200 branż. Ponadto, w drugim etapie plebiscytu, podczas badania ankietowego, jakość firm oceniło 15 000 respondentów. Prestiżowy tytuł „Gwiazdy Jakości Obsługi 2014” otrzymały firmy, które klienci uznali za godne zarekomendowania na rok 2014.
- Przyznanie nam ponownie Gwiazdy Jakości Obsługi to dla nas niezwykle miła wiadomość i zaszczytne wyróżnienie. Nagroda ta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ przyzna-wana jest przez Klientów w niezależnym badaniu. Wyróżnienie cieszy nas także ze względu na fakt, że w ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi otrzymaliśmy nagrodę już po raz szósty! Dzięki temu wiemy, że Klienci dostrzegają nasze starania, a co jest jeszcze ważniejsze, doceniają je. Jest to dla nas dodatkowa motywacja. Pragnę podkreślić, że starania te są wpisane w filozofię firmy od 100 lat! Obejmują one trzy komplementarne obszary: dbałość o Klienta, aby zapewnić wysoki poziom obsługi, dbałość o Pracowników, bez których taka jakość obsługi nie byłaby możliwa oraz dbałość o jakość oferowanych towarów. Priorytetem jest dla nas także utrzymanie jak najkorzystniejszej relacji ceny do jakości naszych produktów - mówi Johannes Obersteiner, prezes Deichmann-Obuwie.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-04-26 do 2014-04-26

Zobacz także

Kolejna „Gwiazda Jakości Obsługi” dla firmy Deichmann

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.