Odsłona kolekcji Mohito na wiosnę-lato 2013, to niezależność i elegancja. Kolekcja z powodzeniem łączy klimaty retro z nowoczesnością, nie tylko w krojach ubrań ale kolorystyce i detalu. W palecie, obok delikatnych pasteli pojawiają się – nasycony róż, kobalt, koral, a także cytrynowe żółcienie.
Nowoczesność w interpretacji Mohito to proste w konstrukcji zestawy bieli i czerni przełamane akcentami czerwieni i intensywnego różu. Całość dopełniają wysmakowane dodatki i detale – metalowe blaszki, aplikacje, skórzane lamówki, pikowania, kontrastowe kołnierzyki.
Wiosenno-letniej kolekcji Mohito towarzyszy kampania reklamowa ze zdjęciami Marcina Kempskiego. Wyprodukowana przez I Like Photo sesja odbyła się w słynącym z niezwykłej atmosfery Los Angeles, we wnętrzach willi projektu Johna Lautnera. Zdjęcia do lookbooka zrealizowane zostały w ekskluzywnej części Beverly Hills podkreślając kwintesencję Mohito – nowoczesną elegancję.
Kampania obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i social media.
Zobacz sklepy Mohito w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Mohito
Tagi: