W związku z rosnącym zainteresowaniem marką, które pozwala sytuować się firmie KiK wśród najbardziej rozpoznawalnych dyskontów odzieżowo-tekstylnych. Właściciele sieci KiK już zapowiadają, że rok 2014 będzie obfitował w jeszcze większą liczbą otwarć.
-
W roku 2014 chcemy otworzyć minimum 40 kolejnych sklepów, zdobywając wszystkie rynki regionalne. Jesteśmy bowiem zainteresowani obszarem całej Polski. Każdy sklep będzie otwierany według przyjętych nowych standardów wizualizacji, które służą optymalizacji ekspozycji asortymentu. Unowocześnianie aranżacji sklepów poprawia również komfort zakupów naszym klientom - podsumowuje Mariusz Kulik.
Zgodnie z filozofią „Klient jest Królem” sieć KiK wychodzi naprzeciw wymaganiom swoich klientów, oferując im wyłącznie produkty wysokiej jakości, dostosowane do aktualnych trendów.
Kolekcje odzieży oraz oryginalnych dodatków i artykułów codziennego użytku cechuje bogate wzornictwo i kolorystyka, dzięki czemu klienci bez problemu znajdą produkty zgodne ze swoimi oczekiwaniami.
Do zakupów w sklepach KiK zachęca również niezmiennie niska cena -
Klienci chętnie wybierają produkty dostępne w naszej sieci. Realizujemy koncept, iż moda i tekstylia wcale nie muszą być drogie, co spotyka się z uznaniem naszych klientów. Standardy te chcemy promować we wszystkich regionach Polski, dając klientom możliwość wyboru spośród bogatej oferty artykułów - zaznacza Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci KiK w Polsce.
Tagi: