KiK podsumowuje działalność w 2016 roku

2017-01-18 | 10:02

Złoty Laur Klienta 2016 w kategorii jakość obsługi, plebiscyt o ogólnopolskim zasięgu „Kobieta Roku KiK” oraz intensywna ekspansja brandu na terenie całego kraju – tak w największym skrócie można podsumować główne dokonania tej sieci detalicznej w 2016 r., które świadczą o tym, że obrana przez firmę ścieżka rozwoju i strategia komunikacji okazały się być trafną odpowiedzią na zapotrzebowanie polskiego rynku.

Świadome podejmowanie decyzji oraz konsekwentna realizacja obranych założeń w zgodzie z wyznawanymi zasadami sprawiły, że nasza firma nie tylko utrzymała swoją pozycję jednej z wiodących sieci detalicznych na polskim, a także zagranicznym rynku, ale również poczyniła ogromny krok naprzód, dynamicznie się rozwijając. Świadczy o tym zarówno liczba i lokalizacje otwartych w ciągu ostatnich 12 miesięcy nowych sklepów, jak i pozytywny feedback ze strony naszych klientów, którego najlepszym przykładem jest uhonorowanie marki KiK tak prestiżowym wyróżnieniem, jakim jest Złoty Laur Klienta

– mówi dyrektor generalny brandu, Mariusz Kulik.

Tytuł został przyznany w kategorii „jakość obsługi”, co wpisuje się w podejście firmy ukierunkowanej na osiągnięcie maksymalnego zadowolenia klientów.

Choć zgodnie z głównymi założeniami nasza oferta ma za zadanie spełniać najwyższe standardy jakości w stosunku do ceny – zarówno w odniesieniu do samych produktów, jak i komfortu dokonywania zakupów – starania o usatysfakcjonowanie naszych klientów nie kończą się w momencie, w którym opuszczają oni jeden ze sklepów KiK. Stąd też realizowana przez nas strategia kreowania brand awerness odbywa się w sposób, który pozwala  zaoferować im tak zwaną wartość dodaną, sprawiającą, że obcowanie z naszą marką przynosi klientom dodatkowe, wymierne korzyści

– kontynuuje Mariusz Kulik.

Marka KiK kieruje swoją ofertę do wszystkich grup wiekowych, z nastawieniem na rodziny z dziećmi, co przekłada się na precyzyjną strategię marketingową brandu. W prowadzonych działaniach promocyjnych kładzie ona nacisk nie tylko na „przyciągnięcie” klientów dodatkowymi profitami, lecz także różnorodność – tak, by trafiły one do jak najszerszej grupy odbiorców.

Do naszych najpoważniejszych i zarazem cieszących się największym zainteresowaniem przedsięwzięć w 2016 r. należy plebiscyt „Kobieta Roku KiK”, którego zakończenie nastąpi w styczniu 2017 r. wraz z oficjalną Galą Finałową. Jego ideą jest wyłonienie i uhonorowanie wyjątkowych Polek spośród tych, o których na co dzień nie czyta się w gazetach i nie widzi ich w telewizji, ponieważ nie należą do grona gwiazd, ale reprezentują miliony ciężko pracujących, zaangażowanych w przeróżne przedsięwzięcia polskich kobiet, z którymi utożsamiają się nasze klientki

– podkreśla dyrektor generalny KiK.

9 finalistek – które zawalczą o tytuł Kobiety Roku KiK, główną nagrodę w postaci 20 tys. zł oraz sesję zdjęciową na okładkę prospektu reklamowego firmy – zostało wybranych przez głosujących internautów w comiesięcznych edycjach, co zaktywizowało społeczność związaną z marką w Internecie

- dodaje.

Obecność brandu w sieci, jak również strategia oferowania wartości dodanej, jest realizowana także poprzez funkcjonowanie marki w najpopularniejszych mediach społecznościowych. To właśnie tam publikowane są informacje o aktualnych akcjach i promocjach dostępnych w sklepach, co dodatkowo pozwala poznać opinie klientów. Natomiast wirtualną odpowiedź na aktualne trendy stanowi firmowy blog „Szafa Kiki” o profilu modowo-wnętrzarskim, który prezentuje outfity i aranżacje stworzone z oferowanych przez markę produktów.

Skutkiem rosnących potrzeb i wymagań klientów jest również intensywna ekspansja marki.

Założenia na 2016 r. odnoszące się do liczby sklepów funkcjonujących pod szyldem KiK w Polsce zostały zrealizowane w stu procentach, dzięki czemu obecnie możemy się pochwalić ponad 150 sklepami w całym kraju. To, obok wyjątkowego wyróżnienia naszego brandu Laurem Klienta i umożliwieniem - dzięki naszemu plebiscytowi - zaistnienia w szerszej świadomości naprawdę szczególnym Polkom, postrzegamy jako nasz największy sukces upływających 12 miesięcy

– podsumowuje Mariusz Kulik.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: KiK

KiK podsumowuje działalność w 2016 roku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.