Najemcy Galerii Jurajskiej remontują swoje salony. Część z nich wprowadza nowe koncepty handlowe. Jednocześnie przybywa także nowych najemców.
Najnowszy koncept Kazara
Galeria Jurajska rozwija i odświeża swoją ofertę. Od początku roku w centrum handlowym trwają relokacje części najemców do większych salonów oraz intensywne remonty w sklepach najemców, którzy przedłużyli z galerią umowy najmu. Tego typu działania zrealizowano już u 16 najemców.
Pod koniec czerwca w nowej odsłonie zaprezentował się salon Kazar. Marka, obecna w galerii od jej otwarcia w 2009 roku, odświeżyła mający ponad 149 m kw., lokal wprowadzając do niego swój najnowszy koncept handlowy.
Pomysłodawcą nowego wnętrza Kazara, które zadebiutowało z początkiem 2017 r., jest wybitny włoski architekt. Wnętrze łączy elegancki i luksusowy styl z nowoczesnymi rozwiązaniami w projektowaniu sklepów. Dominuje w nim przestrzeń, ułatwiająca robienie zakupów intuicyjność aranżacji oraz połączenie złota z brązem.
Kazar to już kolejna marka oferująca buty i dodatki, która zdecydowała się na taki ruch w ostatnich miesiącach. Wcześniej na relokację i remont lub sam remont zdecydowały się takie marki jak m.in. Deichmann, Ecco, Ryłko, Big Star, Lee Wrangler, Giacomo Conti czy Ochnik.
W Galerii Jurajskiej od kilku miesięcy z sukcesem prowadzimy relokację części najemców, którzy zdecydowali się na powiększenie lokalu. Nieustannie trwają także prace nad nowymi aranżacjami wnętrz marek, które pozostały w swoich lokalach. Rok 2017 to bez wątpienia dla nas rok zmian i modernizacji u najemców, a tym samym coraz ciekawszej oferty
– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Semilac wśród najemców
Ale nie tylko relokację zmieniają ofertę Jurajskiej. Także nowe otwarcia. Od początku roku oferta Jurajskiej wzbogaciła się już o 6 nowych sklepów m.in. supermarket Biedronka (nowy operator spożywczy), a także Tezenis, 50 Style, Rosenthal, Recman i multibrand Men’s Casual. Pod koniec czerwca do grona najemców dołączyła marka Semilac, która swój punkt otworzyła na wyspie handlowej. Ofertą marki są produkty do profesjonalnej stylizacji paznokci, m.in. lakiery, żele, płyny i akcesoria.
Obecność marki poszerza rozwijającą się ofertę kosmetyczną Jurajskiej. Już dziś składa się na nią aż 10 salonów takich marek jak m.in. Sephora, Douglas, Inglot, Paese czy Yves Rocher. – Nieustannie staramy się rozwijać naszą ofertę w strategicznych dla nas segmentach. W ostatnich miesiącach intensywnie pracujemy nad jej wzbogaceniem w obszarze m.in. zdrowia i urody, ale także dodatków i ubrań – mówi Bugajczyk.
Jurajska też inwestuje
W parze ze zmianami u najemców idą także inwestycje prowadzone przez samą galerię. Tylko w ostatnich miesiącach centrum handlowe uruchomiło nowe parkingi dla rowerów, motocykli i autokarów, rozpoczęły się także prace nad najnowocześniejszym w Polsce systemem zarządzania parkingiem. Centrum handlowe uruchomiło także nową poczekalnię ze stacjami ładowania urządzeń mobilnych oraz zainwestowało w ogólnodostępne wi-fi.