Brak stabilności, nieustająca niepewność, stres – w niespokojnych czasach, bardziej niż kiedykolwiek ważne jest wsparcie. Nie tylko takie, jakie dajemy swojemu bliskiemu otoczeniu, ale przede wszystkim to, którego potrzebują ci, których los nigdy nie oszczędzał. Razem możemy więcej!
Obecnie sytuacja na świecie jest wyjątkowo niestabilna. Choć każdy walczy o przetrwanie, są instytucje, które bez pomocy innych nie mają szans.
Marka KappAhl od wielu lat wspiera FDDS – Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, poprzez organizowanie regularnych zbiórek i sprzedaż produktów, z których dochód przeznaczony jest na prowadzenie działalności wyżej wspomnianej Fundacji. W tym roku pomoc ta przybiera nowy wymiar, by w obliczu trwającej sytuacji, FDDS mogło kontynuować swoją działalność i udzielać wsparcia dzieciom, które tego potrzebują. Szczególnie iż liczba dzieci w potrzebie jest wyższa niż kiedykolwiek wcześniej i wzrośnie wraz z jesienią i rozpoczęciem roku szkolnego. To właśnie zbliżający się wielkimi krokami powrót do szkoły i nauki stał się niejako pretekstem do akcji ”Razem Usłyszmy Głos Dzieci”.
Marka KappAhl chcąc zwrócić uwagę na problemy dyskryminacji u najmłodszych, na poszanowanie praw dziecka - rusza z dobroczynną kampanią, mającą na celu podkreślenie ważności tematu i wsparcie pracy Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Tym razem Kappahl zdecydował się zjednoczyć siły z artystą Liamoo (zwycięzcą szwedzkiego Idola), który jest autorem utworu mówiącego o tolerancji, akceptacji siebie i innych. W 2019 roku Liamoo był jednym z ambasadorów szwedzkiej fundacji BRIS, której opowiedział o samotności i wyobcowaniu, których doświadczył w szkole jako dziecko. Przy pomocy muzyki znalazł poczucie bezpieczeństwa i udowodnił, że można wiele osiągnąć, będąc po prostu sobą, takim, jakim jesteś.
Odważ się być sobą – jesteśmy wartościowymi ludźmi, takimi jakimi jesteśmy w rzeczywistości, na co dzień! Myślę, że FDDS wykonuje niezwykle ważną pracę i cieszę się, że mogę się do niej przyłączyć poprzez piosenkę niosącą przesłanie o nadziei, wspólnocie i sile. Mam poczucie, że robię coś naprawdę sensownego przez uczestniczenie w tym projekcie, rozpowszechnianie informacji o istnieniu FDDS i możliwościach kontaktu z Fundacją. I dokonanie, że głos dzieci stanie się słyszalny
– mówi artysta.
Wiele osób może i chce przyczynić się do zbudowania lepszego społeczeństwa dla dzieci. W trakcie trwania kampanii czyli od 26.08 do 15.09 klienci będą informowani o możliwości zaokrąglenia wartości swoich zakupów, a dodatkowe kwoty zostaną przekazane na rzecz Fundacji. Także część przychodów z odtworzeń przeboju „Walk on water” na platformie Spotify zostanie przeznaczona na tę organizację.