- Współczesna moda nierozłącznie wiąże się z trendami w muzyce. Sprawia
to, że pozostawia ona pole do interpretacji i pozwala nam swobodnie
wyrazić swój „look”, czyli styl i osobowość. Nasza oferta zostanie
dodatkowo wzmocniona dzięki wyjątkowej współpracy z zespołem Roxette i
jednym z najbardziej stylowych utworów naszych czasów, z czego bardzo
się cieszymy - mówi Dyrektor Marketingu KappAhl, Joakim Holmstrand.
Per
Gessle to jeden z najpopularniejszych popowych artystów szwedzkich,
który w połowie lat 80. wraz z piosenkarką Marie Fredriksson stworzył
duet Roxette. Jeden z ich największych hitów, utwór ”The Look” z 1988
roku, stał się pierwszym numerem 1 zespołu na amerykańskiej liście
przebojów i znalazł się na pierwszym miejscu w trzydziestu krajach na
całym świecie.
- Nagranie całkowicie nowej wersji utworu "The
Look” było kuszące, ale zarazem było to duże wyzwanie. Bardzo cieszy nas
współpraca właśnie z KappAhl, który oboje bardzo cenimy. Muzyka popowa i
moda są ze sobą nierozerwalnie połączone. Liczy się ekspresja i emocje,
odwaga i troska - mówi Per Gessle.
”The Look” to w sumie pięć
kampanii, które sukcesywnie będą pojawiać się na rynku jesienią 2015.
Kampanie podzielone są tematycznie i występować będą pod nazwami: ”The
Chic Denim Look”, ”The Always Black Look”, ”The Must-have Look”, ”The
Wellbeing Look” oraz ”The Hot Look”.
Pierwsza kolekcja kampanii ”The Chic Denim Look” będzie miała swoją premierę 24 sierpnia.
Tagi: