KappAhl promuje nowy, łatwiejszy sposób zakupów w dziale męskim, oferując doskonale dopasowany asortyment i lepszą aranżację działu. – Chcemy przyciągnąć więcej mężczyzn do KappAhl. Dlatego zapytaliśmy ich, w jaki sposób chcieliby dokonywać zakupów. Bazując na uzyskanych odpowiedziach przygotowaliśmy obecny asortyment oraz wygląd działu męskiego – mówi dyrektor ds. asortymentu i projektowania KappAhl Carina Ladow.
Jesienią firma KappAhl wprowadza strategiczne zmiany mające na celu wzmocnienie marki w oczach klientów płci męskiej. Sieć sklepów odzieżowych przeprowadziła badanie wśród mężczyzn, pytając ich jak robią zakupy. –
Mężczyźni rzadziej niż kobiety wybierają się na zakupy, ale jednorazowo kupują więcej i to najchętniej w zestawach – mówi Carina Ladow.
-
Naszym celem jest ułatwienie mężczyznom zakupów w naszym sklepie.
Asortyment dla mężczyzn jest przemyślany i dobrze skoordynowany. Dzięki wyraźnej nawigacji na terenie sklepu, m.in. prostym planszom zawierającym wskazówki dotyczące doboru poszczególnych elementów garderoby itp., mężczyźni szybko i łatwo znajdą to, czego potrzebują. –
Wypracowaliśmy nowoczesną kolekcję dla mężczyzn zawierającą produkty bazowe, jak i artykuły typu fashion dla miłośników stylu preppy czy dżinsu – tłumaczy Tina Nicander, kierownik działu projektowania i zakupów w dziale męskim.
Jesienią dział męski KappAhl powiększy asortyment o odzież z ekologicznej bawełny. Będą to przede wszystkim bielizna i koszulki.
Tagi: