Pizza Dominium rozpoczęła nową kampanię związaną z promocją kategorii produktów Calzone. Tradycyjne włoskie pierogi z ciasta na pizzę już od dawna są stałą pozycją w menu sieci, jednak w tym sezonie marka zaprezentowała te dania zupełnie w nowej odsłonie.
-
Wprowadzenie nowych kompozycji smaków Calzone jest kontynuacją wcześniej obranej strategii marki, która przybliża naszym gościom domową, włoską kuchnię – mówi Katarzyna Łuszczyk, kierownik ds. komunikacji marketingowej.
Dominium Gusto Della Casa zaprezentowało trzy nowe smaki calzone. Inspiracją do stworzenia Calzone Quattro Formaggi stała się dobrze znana stałym klientom sieci pizza o tej samej nazwie. Calzone Fiamma (wł. „ogień”) ma charakterystyczny "ognisty" smak sosu Diablo, który w połączeniu z serem góralskim, pieczarkami i chrupiącym boczkiem tworzy niebanalną kompozycję. Calzone Parma e Ruccola to połączenie tego co najlepsze we włoskiej kuchni, czyli dojrzewającej szynki, soczystych kawałków pomidora, świeżych liści rukoli i aromatycznego czosnku.
Kolejna kampania „Gusto Della Casa” promująca nowe calzone rozpoczęła się z początkiem kwietnia i objęła komunikację w lokalach, sieci wyszukiwarek oraz Social Media. W drugiej połowie kwietnia rozpoczęła się kampania outdoorowa oraz w radio.
Tagi: