Długie godziny ciężkiej pracy, mnóstwo kolorowych stylizacji, tysiące kadrów, ale przede wszystkim świetna zabawa - tak w skrócie można opisać sesję zdjęciową do nowej kampanii wizerunkowej. Już za kilka dni będziecie mogli zobaczyć jej efekty, a już teraz zapraszamy na małą wideorelację.
VIVO! to marka centrów handlowych należąca do IMMOFINANZ. Koncepcja ta została opracowana z myślą o miastach z zasięgiem całkowitym umożliwiającym dotarcie do co najmniej 200.000 osób. Cechy charakterystyczne obiektów VIVO! to atrakcyjnie dobrany mix najemców, w tym silne marki „anchor-owe”, jak również koncentracja na ofercie dedykowanej dla całej rodziny. VIVO! to aktualnie dziesięć centrów handlowych z ponad 300.000 m kw. pod wynajem. Cztery zlokalizowane są w Polsce, cztery w Rumunii i po jednym w Czechach i na Słowacji. Pod koniec września 2018 roku poziom wynajęcia tych centrów handlowych wynosił 97,5% co oznacza, ze są one praktycznie w pełni wynajęte.