Kampania Silesia City Center jak edytorial Vogue

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-01-18 | 09:49
„Pełnia inspiracji” – to hasło przewodnie kampanii reklamowej Silesia City Center. W sumie kampania będzie składała się z 6 kampanii wizerunkowych oraz 12 eventów tematycznych. Pierwszy layout, pod hasłem „pokusa elegancji” centrum zaprezentowało w styczniu podczas kampanii promującej wyprzedaże w Silesia City Center.
W 2013 roku Silesia City Center jeszcze mocniej  podkreśla swój związek z modą. Liczące ponad 300 sklepów centrum, zwraca w tym roku na siebie uwagę kampanią stworzoną wspólnie z fotograf Aldoną Karczmarczyk. Karczmarczyk to dziś jedna ze wschodzących gwiazd fotografii mody w Polsce, regularnie publikująca na łamach najpopularniejszych magazynów mody. Jej dziełem była m.in. grudniowa okładka Elle z Kingą Rusin oraz sesje reklamowe dla AVON. Fotografka pracowała także przy sesjach zdjęciowych kolekcji m.in. Łukasza Jemioła. Stworzenie linii kreatywnej kampanii 2013 centrum powierzyło z kolei agencji Madeinbrain Studio, która odpowiadała już za kampanie galerii w 2012 i 2011 roku.
- W tym roku przedstawiamy Silesia City Center, jako miejsce, które gotowe jest sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających wielbicieli mody. Zwracamy uwagę zarówno na wysoką jakość centrum, bardzo dobre marki dostępne w ponad 300 sklepach i silny związek Silesii ze światem mody. Stąd pomysł, żeby kolejne odsłony kampanii nawiązywały stylistyką do sesji zdjęciowych z najbardziej prestiżowych magazynów mody na całym świecie – wyjaśnia Marta Drzewiecka, dyrektor marketingu Silesia City Center.
Sama linia kreatywna jest minimalistyczna, elegancka i modowa. Ważną rolę odgrywają w niej emocje i zmysłowość. Minimalizm podkreślają stylizacje modelek, oparte na czarno-białym kontraście. Hasła są krótkie i zapamiętywalne. – Inspiracji szukaliśmy w najlepszych sesjach mody. Patrząc na całą linię kreatywną można odnieść wrażenie, że ogląda się doskonale skomponowany magazyn mody. Dzięki temu powstał spójny i jasny przekaz, który pozwala skojarzyć Silesia City Center z miejscem, w którym króluje moda – mówi Zygmunt Batko z agencji Madeinbrain Studio, która przygotowała linię kreatywną.
Ten przekaz podkreśla także claim kampanii – „pełnia inspiracji”. – W ten sposób podpowiadamy, że wszystko, czego potrzebujesz, aby być modnym, jesteś w stanie znaleźć w Silesia City Center. Od pomysłu na stylizację po salony najlepszych marek – dodaje Marta Drzewiecka.  Kampania Silesia City Center w 2013 roku obecna będzie w dużej mierze na outdoorze i w internecie, zwłaszcza w social mediach. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Silesia City Center. 
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy w Silesia City Center
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kampania Silesia City Center jak edytorial Vogue

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.