W czerwcu, w największych polskich miastach, ruszyła nowa kampania outdoorowa marki Gatta. Tym razem na tablicach przy głównych ulicach i centrach handlowych m.in. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie i Poznaniu można zobaczyć najnowszą kolekcję kostiumów kąpielowych Gatta Swimwear.
Kampania outdoorowa Gatta, realizowana w największych miastach Polski, promuje kolekcję kostiumów kąpielowych z kolekcji Swimwear. Marka w sezonie wiosenno-letnim proponuje intensywne kolory oraz modne wzory strojów kąpielowych, bikini i pareo, co podkreśla w kreacji reklamowej. Kampania billboardowa jest kontynuacją wiosennej akcji promującej odzież – Gatta Basic Colorful.
Na potrzeby kreacji przygotowana została wizerunkowa sesja zdjęciowa, której autorem jest współpracujący z Gattą fotograf – Wojtek Wojtczak. Za zakup outdooru na potrzeby kampanii odpowiadał dom mediowy Arena Media.
Zobacz salony Gatta w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Gatta
Tagi: