Kampania marki adidas „all in for #mygirls”

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-04 | 09:01
adidas rozpoczął kampanię „all in for #mygirls”, wyznaczając nowy kierunek rozwoju produktów z różnych kategorii sportowych. Nastawiona jest ona na szczególne relacje łączące dziewczyny i sposób ich wzajemnego inspirowania się w dążeniu do osiągania celów.
Kampania wykorzystuje nowy wymiar ALL IN, stanowiącej największe, rozpoczęte w 2011 roku, przedsięwzięcie w historii adidas. Wsparcie, motywacja i współzawodnictwo odczuwane przez kobiety pomagają im odkryć swój potencjał, zarówno w dziedzinie sportu, jak i poza nim. One naprawdę są „all in” – gotowe na wszystko – dla siebie i swoich przyjaciółek.
W kampanii „all in for #mygirls” wykorzystano media społecznościowe w tym facebook.com/adidaswomen, stanowiący platformę umożliwiającą podobnie myślącym dziewczynom nawiązywanie znajomości, dzielenie się pasją do sportu oraz wzajemną motywację. Centralny element stanowi interaktywny magazyn internetowy na stronie adidas.com/mygirls, umożliwiający wykorzystanie funkcjonalności serwisów twitter.com/adidasWomenPL i instagram.com/adidaswomen. Oprócz czytania historii o innych dziewczynach i ich pasji, fanki kampanii „all in for #mygirls” mają również możliwość dzielenia się swoimi opiniami na temat nowości, produktów i trendów w modzie. Dziewczyny mają szansę zasięgnąć opinii zaprzyjaźnionych z adidas sportowców, gwiazd, stylistek i dyktatorów mody, w celu jeszcze większego inspirowania kobiet poprzez pasjonujące i wciągające rozmowy.
W każdym wydaniu magazynu #mygirls adidas będzie zamieszczać wywiady z inspirującymi kobietami, historie nowych kolekcji oraz sposoby na uczestnictwo w społecznościowych wydarzeniach i aktywacjach.
Na potrzeby kampanii, adidas nawiązał współpracę z najlepszą polską trenerką fitness – Ewą Chodakowską, która została ambasadorką kategorii adidas Women. Z okazji działań #mygirls, powstała specjalna sesja zdjęciowa z Ewą i jej przyjaciółkami do lookbooka na sezon wiosna/lato 2013, którą można zobaczyć już teraz na: milionkobiet.pl/upload/adidas_women_look_book.pdf lub nabyć w wersji papierowej z dodatkiem do majowego wydania magazynu SHAPE.
Kampania na polskim rynku rozpoczęła się 26 kwietnia wraz z uruchomieniem działań PR, social media, aktywacji internetowych, a następnie reklam telewizyjnych „all in for #mygirls”. 
Zobacz sklepy adidas w centrach handlowych

Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Kampania marki adidas „all in for #mygirls”

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.