W sieci McDonlad′s ruszyła kampania promocyjna „Ja i Mój Big Mac”. Z tej okazji we wszystkich restauracjach sieci w Polsce na gości czekają specjalne promocje, a w wybranych lokalizacjach - fotobudki. Dodatkowo użytkownicy Facebooka będą także mieli możliwość wzięcia udziału w konkursach.
W wybrane weekendy września w niektórych restauracjach McDonald’s pojawią się specjalnie przygotowane fotobudki. Goście będą mogli wybrać dla siebie stylizację z dostępnych zabawnych akcesoriów i zrobić sobie pamiątkowe indywidualne lub grupowe zdjęcia. Oprócz bezpłatnych wydruków zdjęć goście otrzymają możliwość zamieszczenia ich na fanpage’u McDonald’s Polska, a stamtąd udostępnienia ich na własnych profilach. Zdjęcia wezmą udział w konkursie, gdzie do wygrania są zaproszenia do wykorzystania w restauracjach sieci.
Dodatkowo McDonald’s przygotował dla fanów na swoim profilu na Facebooku kolejny konkurs. Zadaniem jest przygotowanie i przesłanie 30 sekundowego filmu, w którym uczestnik wymieni w interesujący sposób wszystkie składniki kanapki Big Mac. Dla zwycięzców najbardziej kreatywnych filmów przewidziane są cenne nagrody.
Tagi: