Kampania billboardowa marki Gatta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-02 | 13:02
Billboardy z wizerunkami nowych ambasadorek marki Gatta od 1 października można oglądać w dwudziestu miastach Polski. Kampania z udziałem Beaty Tyszkiewicz, Katarzyny Zielińskiej i Julii Kuczyńskiej „Maffashion” to pomysł Gatty na podsumowanie 20 lat działalności. To także ukłon w stronę kobiet w różnym wieku, bo jak głosi hasło kampanii – Gatta jest „dla pokoleń”.
Gatta – marka, która od 20 lat towarzyszy na co dzień kobietom – hucznie świętuje swój jubileusz. Z okazji urodzin przygotowała kampanię z udziałem trzech znanych Polek, reprezentujących różne pokolenia kobiet. Piękne, niepowtarzalne, z klasą i indywidualnym stylem. Takie są nowe ambasadorki Gatta.
- Zapraszając do jubileuszowej kampanii przedstawicielki trzech pokoleń kobiet, chcieliśmy symbolicznie podziękować wszystkim naszym klientkom. Tym, które są z nami od samego początku i tym młodszych, które dołączyły do nas w trakcie ostatnich dwóch dekad. Cieszymy się, że ich grono stale rośnie – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.
Beata Tyszkiewicz – ikona stylu i prawdziwej klasy – jak sama przyznaje od lat korzysta z produktów marki. Reprezentuje pokolenie najwierniejszych klientek Gatty – tych, które sięgają głównie po klasykę, bo w niej czują się naprawdę kobieco.
Katarzyna Zielińska to kobieta z charakterem. Spośród modeli Gatta uwielbia kabaretki. W reklamie pozuje w równie seksownych rajstopach imitujących pończochy. Reprezentuje pokolenie pewnych siebie, pięknych i spełnionych kobiet.
Najmłodszą ambasadorką jest Julia Kuczyńska „Maffashion”, która z marką współpracuje już od kilku lat. Niegdyś pokazywała rajstopy Gatta na swoim blogu. Teraz prezentuje je na bilbordzie. Wybrała model Poppy, zaprojektowany z myślą o młodych fashionistkach, które zawsze „są w trendach”.
Kampania reklamowa swoim zasięgiem objęła atrakcyjne lokalizacje w centrach największych polskich miast. Opiera się na czterech odsłonach – w pierwszej z nich podziwiać można wszystkie ambasadorki, pozostałe trzy poświęcone są każdej z nich z osobna. Gwiazdy prezentują na zdjęciach różne modele rajstop – dedykowane grupom docelowym, które reprezentują.
Poza działaniami reklamowymi, kampania jubileuszowa obejmuje także stronę marki w serwisie Facebook.com, gdzie przez cały październik trwać będzie konkurs urodzinowy.
Strategię obchodów 20-lecia marki Gatta opracowała agencja 38PR. Autorem sesji zdjęciowej jest znany fotograf Wojtek Wojtczak.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-12-06 do 2013-12-06

Zobacz także

Kampania billboardowa marki Gatta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.