Propozycja współpracy skierowana jest do szerokiego grona przedsiębiorców od właścicieli sklepów zoologicznych, przez właścicieli sklepów detalicznych innej branży chcących zdywersyfikować swój biznes, po osoby prowadzące przychodnię lub gabinet weterynaryjny i osoby poszukujące pomysłu na zainwestowanie wolnych środków we własny biznes. Sieć sklepów Kakadu zakłada w najbliższych latach rozwój w tempie co najmniej kilkunastu nowych placówek rocznie.
-
Nasze plany zakładają, że do końca roku otworzymy jeszcze co najmniej kilka sklepów zarówno w obecnie funkcjonujących jak i nowopowstających centrach handlowych. Oczywiście wszystko zależy od postępów w rozmowach z właścicielami i zarządcami centrów handlowych - komentuje Marcin Stankowski, marketing & e-commerce manager. -
Nasza strategia zakłada otwarcia placówek własnych w centrach i parkach handlowych. Z kolei pod kątem sklepów agencyjnych rozpatrujemy znacznie szerszą gamę lokalizacji. W kręgu zainteresowań są lokalizacje zarówno w centrach i parkach handlowych oraz przy głównych ulicach w miejscowościach powyżej 50 tyś. ludności. Jeżeli nowa lokalizacja spełnia nasze oczekiwania, to poza kilkoma niuansami, nie ma znaczenia czy będzie ona w centrum handlowym czy przy ruchliwej ulicy. Istotnym jest otoczenie i siła nabywcza konsumentów - dodaje.
Kakadu na tle innych sklepów zoologicznych wyróżnia się dużą ekspozycją żywych zwierząt. Często to właśnie w tym miejscu dzieci i ich rodzice maja po raz pierwszy kontakt z takimi zwierzętami jak świnka morska, chomik, egzotyczne gatunki ptaków i ryb akwariowych czy też żółwiami, pająkami, jaszczurkami i wężami.
Zobacz więcej sklepów Kakadu w centrach handlowych
Tagi: