Podczas dwudniowych targów zostanie zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m. in. ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych, towarów FMCG.
Targi odwiedzają osoby zarządzające i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.
RetailShow 2013
Warszawskie Centrum EXPO XXI
20-21 listopada 2013 r.
Targi RetailShow 2013 to:
- Wygodny dla zwiedzających
podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services.
-
Salony tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce & mobile, Gastro oraz Digital Signage.
-
The Perfect Store - modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja, aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia w praktyce.
-
Retail Congress - inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści, projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.
-
Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej.
-
Innowacje Handlu - prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla sieci handlowych.
-
Rozbudowana aplikacja mobilna targów na systemy Android i iPhone, z możliwością umawiania spotkań i szeregiem bardzo przydatnych funkcji dla wystawców i zwiedzających.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma ECP Polska.
Patronem medialnym wydarzenia jest m.in.
magazyn Galerie Handlowe
Tagi: