Marka Duka, proponująca swoim klientom dodatki do aranżacji i wyposażenia wnętrz planuje otwarcie nowych sklepów w centach handlowych. Dodatkowo, marka przeprowadza proces remodelingu wszystkich salonów i wprowadzenia do nich nowego konceptu nazwanego Kitchen Life.
Sieć sklepów Duka to do tej pory 29 salonów zlokalizowanych w centrach handlowych w całej Polsce. Już wkrótce do rodziny Duka dołączą trzy nowe salony, zlokalizowane w gdańskim CH Wzgórze, Galerii Katowickiej oraz w Atrium Felicity w Lublinie.
Salony Duka wprowadzają także nowy koncept marki nazwany Kitchen Life. Koncept ten ukazuje kwintesencję życia skandynawskiego, które w centrum zainteresowania umieszcza kuchnię.
-
Kuchnia to centrum każdego domu, przestrzeń, w której odpoczywamy, spędzamy czas z rodziną i przyjaciółmi, pracujemy, bawimy się. Kuchnia jest tym miejscem w domu, które w pierwszej kolejności kojarzy się w ciepłem domowego ogniska, w którym umacniają się więzi między ludźmi- mówi Teresa Szynkiewicz, managing director marki Duka.
Koncept ten charakteryzuje się utrzymaniem jasnej kolorystyki, białą drewnianą podłogą oraz świeżym i nowoczesnym wyglądem wnętrz. Jest on także bardziej przyjazny dla klienta, który dzięki obniżonemu systemowi regałów będzie mógł swobodnie sięgnąć po każdy produkt.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Zobacz sklepy Duka w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Duka
Tagi: