W poprzednim miesiącu odbyło się otwarcie nowego lokalu Meat&Fit w Wągrowcu. Obecnie firma 7 Street, będąca właścicielem marki Meat&Fit, przygotowuje się do kolejnych otwarć. Kolejny punkt powstanie w Kłodzku (woj. Dolnośląskie). W maju 2016 roku marka Meat&Fit przeszła rebranding.
Na najbliższe tygodnie marka zaplanowała również nowe lokale Meat&Fit w Pile, Tarnowskich Górach, Strzegomiu, Złotoryi oraz Wałbrzychu. Rok 2017 firma planuje zakończyć z ponad 15 działającymi lokalami.
W menu Meat&Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in. sandwiche z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegetariańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczne na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.
Meat&Fit – Slow Food to sieć punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat&Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in. sandwiche z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegetariańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.