–
Wysoki poziom komercjalizacji oraz postępy na budowie pozwalają nam stwierdzić, że Atrium Felicity jest coraz bliżej mety – mówi Barbara Pryszcz, chief operating officer Atrium Poland Real Estate Management. –
Na początku przyszłego roku będziemy mogli oddać mieszkańcom Lublina i okolic nowoczesne centrum handlowe z największym w regionie hipermarketem Auchan, marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin i szeroką oferta najpopularniejszych na polskim rynku marek, z których część pojawi się w mieście po raz pierwszy właśnie w Atrium Felicity.
Na początku przyszłego roku do centrum wprowadzi się jeszcze więcej marek z branży zdrowia i urody. Ponad 310 mkw. powierzchni centrum zajmie sieć Douglas, która jest właścicielem 105 perfumerii zlokalizowanych w 55 miastach na terenie całej Polski. Salon w Atrium Felicity będzie pierwszą lokalizacją tej marki w Lublinie. Wśród pozostałych najemców znalazły się takie marki jak: Empik, Duka, Ziaja, Sephora, Rossmann, czy Super-Pharm.
Zawieszenie wiechy jest kamieniem milowym w realizacji inwestycji i oznacza zakończenie prac związanych z konstrukcją centrum. Obiekt jest teraz w tzw. stanie surowym otwartym, co oznacza, że posiada ściany nośne oraz kominy, stropy, schody wewnętrzne oraz więźbę i pokrycie dachu.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: