Calzedonia z dumą prezentuje swój trzeci spot reklamowy z udziałem Julii Roberts, który miał premierę 9 października. W poprzedniej reklamie widzieliśmy jak wychodzi ze sklepu, trzymając w ręku torby pełne produktów Calzedonia. Teraz powraca, szczęśliwa i ciekawa nowej modowej kolekcji.
Julia Roberts jest idealną ambasadorką Calzedonia. Utalentowana aktorka jest powszechnie uważana za ponadczasową ikonę, nie tylko kina, którą zachwycają się kolejne pokolenia kobiet i mężczyzn. To także uosobienie ducha i wartości, z jakimi kobiety utożsamiają markę, czyli wyjątkowy styl oraz pozytywne emocje i energia.
Nowy spot telewizyjny sfilmowany w Los Angeles i wyreżyserowany przez Granta Heslova – zdobywcę Oskara za film „Operacja Argo”, wzmacnia związek aktorki z marką. Treść nowej reklamy opiera się na pełnej uroku i poczucia humoru narracji z Julią w roli głównej. Równocześnie akcja skupia się na produkcie – rajstopach jako obowiązkowej części garderoby każdej kobiety, które wysuwają się w spocie na pierwszy plan. Możemy podziwiać różnorodne modele z modowej kolekcji na sezon AW17/18, ale niezaprzeczalnie królują ponadczasowe kabaretki w wielu oryginalnych odsłonach.
Założona w Weronie w 1986 roku, Calzedonia za sprawą swoich kolekcji kształtuje trendy wśród rajstop, legginsów, skarpet, jak również strojów kąpielowych dla całej rodziny, łącząc wysoką jakość produkcji ze stylem oraz przystępnymi cenami. W tym roku zadebiutowała na rynku amerykańskim i chińskim, co w połączeniu z premierą pełnej czaru reklamy telewizyjnej sprawia, że z zapartym tchem wszyscy będą czekać na nowe projekty marki.
Wyjątkowa dbałość o detale i modowe rozwiązania Calzedonia z sezonu na sezon uczyniły z rajstop niezbędne akcesoria kobiet. To spełniona obietnica bycia na czasie z najnowszymi trendami bez rezygnowania z wysokiej jakości. Calzedonia jest miejscem, gdzie każda kobieta czuje się rozpieszczana i może świętować swoją kobiecość.