W piątek, 1 marca 2013 r. zostanie otwarty 8. sklep szwedzkiej sieci Jula. W Europie Centralnej w Gliwicach, przy ul. Pszczyńskiej 315, mieszkańcy Śląska będą mogli wybierać z kilkunastu tysięcy artykułów dostępnych w ofercie Jula. Sklep zajmie powierzchnię 3 tys. mkw.
Jula od ponad roku zdobywa sympatię polskich klientów, którzy dali tego dowód przyznając Jula nagrodę Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku. Kupujący doceniają sklep, w którym w jednym miejscu znajdą zarówno narzędzia do remontu domu, do ogrodu i garażu, sprzęt sportowy, produkty biurowe, AGD czy akcesoria motoryzacyjne. Szeroki wybór gwarantuje asortyment ponad 13 tys. wyselekcjonowanych produktów, często marek własnych - niedostępnych w innych sklepach, ale uznanych w Skandynawii. Jula to „raj” dla majsterkowiczów i fachowców. Nadchodząca wiosna to czas, w którym w sklepie pojawi się wiele ofert specjalnych na produkty związane z ogrodem – to na pewno zwróci uwagę działkowiczów i ogrodników. Od marca również mieszkańcy Śląska poznają Jula.
–
Wybierając lokalizację i planując otwarcia kolejnych sklepów nie mogliśmy zapomnieć o Śląsku. Dumny jestem, iż nasz 8. sklep powstał w Gliwicach w CH Europa Centralna, jednym z największych komercyjnych obiektów w Polsce i Europie – nie mogło nas tam zabraknąć. Dodatkowo otwieramy sklep w momencie, kiedy dowiedzieliśmy się o przyznaniu nam szczególnej nagrody - Laura Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2013. To dla nas wielkie wyróżnienie, ponieważ jest przyznawane przez samych Klientów i oznacza, iż pomimo stosunkowo niedługiego czasu działania na polskim rynku, Jula zdobyła już ich serca – mówi Daniel Adamiuk, country manager Jula.
W dniu otwarcia Jula przygotowała specjalne atrakcje – dla pierwszych 100 klientów w piątek, sobotę i niedzielę czekają zestawy upominków (w firmowej torbie Jula znajda się podkładka pod mysz komputerową, breloczek z lampką Led, zestaw narzędzi, taśma miernicza z klipsem i nauszniki), a na wszystkich kupujących specjalne oferty i promocje cenowe oraz poczęstunek – ciastka, napoje i tradycyjny szwedzki tort kanapkowy smorgostorta. Zakupy umili muzyka na żywo. Oferty i promocje na otwarcie w każdym z miast cieszą się olbrzymim powodzeniem również gliwicka Jula przygotowała na ten czas specjalne okazje.
Otwarcie nowego sklepu wspierać będą działania ambientowe oraz kampania reklamowa – „Jula Nakręca do działania”. Na kampanię składają się billboardy, reklama w prasie lokalnej i Internecie. Kampania potrwa do końca marca 2013 roku. Zakupu nośników dokonał dom mediowy Equinox Polska, a kreację przygotowała agencja wewnętrzna firmy.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: