Jet Line uczestnikiem projektu Shopping Mall Marketing 2018

2017-11-03 | 10:00

Jet Line zajmuje się komunikacją w przestrzeni. Firma pomaga markom opowiadać ich historie, zwracając uwagę, aby informacje o nich pojawiały się u odpowiednich osób, we właściwym czasie i miejscu, w dobrym otoczeniu oraz trafionym kontekście. Swoją wiedzą podzieli się z czytelnikami projektu Shopping Mall Marketing 2018.

Jet Line stawia na jakość, skuteczność, legalność nośników. Firmie zależy na dobrze - pod każdym względem - opowiedzianych historiach. Jet Line jest właścicielem Motorway, sieci systemowych, oświetlonych nośników o największym formacie klasycznego outdooru. Organizuje kampanie z użyciem nośników mobilnych, opracowuje trasy przejazdów i rekomenduje miejsca postojowe dla MobiJetów i JetBike’ ów, dbając o profesjonalną obsługę i logistykę akcji. W 2017 roku firma powiększyła przestrzeń do komunikacji o ekrany LED, zostając właścicielem MyLED, internetowej platformy do planowania i realizowania kampanii digital out of home.

Jet Line wspiera w planowaniu kampanii outdoorowych, projektuje, zajmuje się produkcją plakatów i nietypowych elementów przestrzennych, montuje i monitoruje reklamy. Pracuje profesjonalnie, dotrzymuje terminów i obietnic, dba o jakość usług i bezpieczeństwo prowadzonych kampanii.

Jet Line zna siłę outdooru i swoich nośników, chętnie ją przekazuje organizacjom pozarządowym, wspierając kampanie prospołeczne. Od lat również wspiera Konkurs Kampania Społeczna Roku, którego jurorką jest Agnieszka Maszewska, zarządzająca działem  komunikacji. Od 2013 roku Jet Line prowadzi Fundację Rejs Odkrywców, pomagającą młodym ludziom iść dobrym kursem i organizującą żeglarskie wyprawy głównie dla młodzieży będącej pod opieką ośrodków opiekuńczo - wychowawczych. W działania fundacji czynnie angażuje się zarząd, pracownicy i współpracownicy Jet Line, zaś Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line, jest także członkiem Koalicji Prezesi Wolontariusze.


O projekcie:

SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!

 

Zobacz więcej informacji o Shopping Mall Marketing 2018

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Jet Line

Jet Line uczestnikiem projektu Shopping Mall Marketing 2018

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.