Jet Line zajmuje się komunikacją w przestrzeni. Firma pomaga markom opowiadać ich historie, zwracając uwagę, aby informacje o nich pojawiały się u odpowiednich osób, we właściwym czasie i miejscu, w dobrym otoczeniu oraz trafionym kontekście. Swoją wiedzą podzieli się z czytelnikami projektu Shopping Mall Marketing 2018.
Jet Line stawia na jakość, skuteczność, legalność nośników. Firmie zależy na dobrze - pod każdym względem - opowiedzianych historiach. Jet Line jest właścicielem Motorway, sieci systemowych, oświetlonych nośników o największym formacie klasycznego outdooru. Organizuje kampanie z użyciem nośników mobilnych, opracowuje trasy przejazdów i rekomenduje miejsca postojowe dla MobiJetów i JetBike’ ów, dbając o profesjonalną obsługę i logistykę akcji. W 2017 roku firma powiększyła przestrzeń do komunikacji o ekrany LED, zostając właścicielem MyLED, internetowej platformy do planowania i realizowania kampanii digital out of home.
Jet Line wspiera w planowaniu kampanii outdoorowych, projektuje, zajmuje się produkcją plakatów i nietypowych elementów przestrzennych, montuje i monitoruje reklamy. Pracuje profesjonalnie, dotrzymuje terminów i obietnic, dba o jakość usług i bezpieczeństwo prowadzonych kampanii.
Jet Line zna siłę outdooru i swoich nośników, chętnie ją przekazuje organizacjom pozarządowym, wspierając kampanie prospołeczne. Od lat również wspiera Konkurs Kampania Społeczna Roku, którego jurorką jest Agnieszka Maszewska, zarządzająca działem komunikacji. Od 2013 roku Jet Line prowadzi Fundację Rejs Odkrywców, pomagającą młodym ludziom iść dobrym kursem i organizującą żeglarskie wyprawy głównie dla młodzieży będącej pod opieką ośrodków opiekuńczo - wychowawczych. W działania fundacji czynnie angażuje się zarząd, pracownicy i współpracownicy Jet Line, zaś Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line, jest także członkiem Koalicji Prezesi Wolontariusze.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!