W centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze zaszły kolejne zmiany. Marka CCC powiększyła tutejszy salon sprzedaży, tym samym poszerzając ofertę produktową. Nowy lokal, zajmujący aż ok. 1000 mkw. powierzchni jest dostępny dla klientów od 6 października 2017 roku.
Zmiana powierzchni jest znacząca – do tej pory sklep zajmował ok. 550 mkw. Po powiększeniu powierzchnia salonu zwiększyła się aż o ok. 460 mkw. Tym samym lokal CCC o pow. ok. 1000 mkw. stał się największym sklepem obuwniczym w zielonogórskiej galerii Focus Mall.
- CCC to znana polska marka obuwnicza, oferująca bardzo szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach. Polacy coraz bardziej cenią krajowe marki. Cieszymy się, że CCC zdecydowało się na powiększenie salonu. Dzięki rozbudowie sklepu klienci znajdą w zielonogórskim Focus Mall jeszcze szerszy asortyment
– komentuje Joanna Klimaszewska, Retail Asset Manager w Focus Mall Zielona Góra.
- Powiększony salon CCC jest przygotowany w nowym koncepcie, który dopiero wprowadzamy do naszej sieci sprzedaży. Ma szerokie wejście, otwartą witrynę, a także ekrany LED m.in. za kasą, umieszczoną na końcu sklepu. Podzielony jest także na sekcje produktowe
– mówi Daria Sulgostowska, Kierownik ds. Komunikacji CCC.
CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rosnących spółek obuwniczych w Europie. Aktualnie grupa CCC posiada blisko 900 salonów w 16 krajach oraz własną fabrykę butów skórzanych w Polkowicach. W portfolio CCC można znaleźć marki obuwnicze, torebki, a także akcesoria.