Jestem Emką - nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka

2017-04-25 | 10:15

„JestEM emKĄ” – pod tym hasłem kryje się kampania wizerunkowa Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Jest ona częścią nowej identyfikacji wizualnej, promującej odświeżone oblicze Centrum. Emka poddana została spektakularnej metamorfozie i otworzy się oficjalnie już 20 maja.

Nowa Emka

Zmiana identyfikacji wizualnej jest niezwykle istotnym elementem przemiany Galerii Emka, która w tym roku obchodzi swoje piętnastolecie. Centrum nie tylko poszerza swoją ofertę i modernizuje sklepy, ale również odświeża swój wizerunek. Emka jest nowoczesna, elegancka i przede wszystkim z charakterem.

Podkreślenie osobowości Emki jest w najnowszej kampanii motywem przewodnim. „JestEM KoszalinianKĄ, JestEM emKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu zaplanowanego na najbliższe miesiące. Koncepcja całej kampanii opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie „JestEM emKĄ”. Jej celem jest przedstawienie Galerii Emka jako Centrum silnie związanego z Koszalinem, stworzonego, a następnie przebudowanego z myślą o jego mieszkańcach i ich zmieniających się potrzebach. Nowe grafiki są wyraziste, a hasła w oryginalny sposób podkreślają obecność Emki w sąsiedztwie.

Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, w tym m.in. outdoor, prasę, radio i Internet. Główny nacisk położony został na lokalne nośniki reklamowe, zarówno te w mieście, jak i przy drogach dojazdowych.

Rebranding Emki

Metamorfoza Emki to również zmiana logo. Choć nie różni się całkowicie od swojego poprzednika, ma teraz zdecydowanie więcej charakteru. Zniknęła fala i lecące mewy, odświeżono również kolorystykę. Logo stało się bardziej nowoczesne i eleganckie, przez co doskonale pasuje do nowego wizerunku Galerii.

Emka online

Zmiany zachodzą również w kanałach online Emki. Na Facebooku można znaleźć więcej angażujących i interesujących treści, a komunikacja jest spójna z nową estetyką Galerii. Pojawiają się zdjęcia wyremontowanych lokali, bieżące informacje o przebudowie i ciekawe kreacje okolicznościowe. Wkrótce zmieni się również strona internetowa Emki. Trwają już prace nad jej modernizacją z myślą o wygodzie odwiedzających portal Klientów, zwiększeniu jej funkcjonalności oraz dostosowaniu jej do obecnej linii kreatywnej.

Za nową kampanię wizerunkową Emki odpowiada agencja marketingowa Toolbox Group, w szczególności team kreatywny w składzie: Anna Szmidt, Klaudia Celej, Grażyna Wiśniewska i Łukasz Jamros pod kierownictwem Zuzanny Giersz.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Toolbox Marketing

Jestem Emką - nowa identyfikacja wizualna Galerii Emka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.