„JestEM emKĄ” – pod tym hasłem kryje się kampania wizerunkowa Galerii Emka w Koszalinie, która ruszyła w kwietniu tego roku. Jest ona częścią nowej identyfikacji wizualnej, promującej odświeżone oblicze Centrum. Emka poddana została spektakularnej metamorfozie i otworzy się oficjalnie już 20 maja.
Nowa Emka
Zmiana identyfikacji wizualnej jest niezwykle istotnym elementem przemiany Galerii Emka, która w tym roku obchodzi swoje piętnastolecie. Centrum nie tylko poszerza swoją ofertę i modernizuje sklepy, ale również odświeża swój wizerunek. Emka jest nowoczesna, elegancka i przede wszystkim z charakterem.
Podkreślenie osobowości Emki jest w najnowszej kampanii motywem przewodnim. „JestEM KoszalinianKĄ, JestEM emKĄ” to pierwsza kreacja z cyklu zaplanowanego na najbliższe miesiące. Koncepcja całej kampanii opiera się na zabawie słownej bazującej na zwrocie „JestEM emKĄ”. Jej celem jest przedstawienie Galerii Emka jako Centrum silnie związanego z Koszalinem, stworzonego, a następnie przebudowanego z myślą o jego mieszkańcach i ich zmieniających się potrzebach. Nowe grafiki są wyraziste, a hasła w oryginalny sposób podkreślają obecność Emki w sąsiedztwie.
Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, w tym m.in. outdoor, prasę, radio i Internet. Główny nacisk położony został na lokalne nośniki reklamowe, zarówno te w mieście, jak i przy drogach dojazdowych.
Rebranding Emki
Metamorfoza Emki to również zmiana logo. Choć nie różni się całkowicie od swojego poprzednika, ma teraz zdecydowanie więcej charakteru. Zniknęła fala i lecące mewy, odświeżono również kolorystykę. Logo stało się bardziej nowoczesne i eleganckie, przez co doskonale pasuje do nowego wizerunku Galerii.
Emka online
Zmiany zachodzą również w kanałach online Emki. Na Facebooku można znaleźć więcej angażujących i interesujących treści, a komunikacja jest spójna z nową estetyką Galerii. Pojawiają się zdjęcia wyremontowanych lokali, bieżące informacje o przebudowie i ciekawe kreacje okolicznościowe. Wkrótce zmieni się również strona internetowa Emki. Trwają już prace nad jej modernizacją z myślą o wygodzie odwiedzających portal Klientów, zwiększeniu jej funkcjonalności oraz dostosowaniu jej do obecnej linii kreatywnej.
Za nową kampanię wizerunkową Emki odpowiada agencja marketingowa Toolbox Group, w szczególności team kreatywny w składzie: Anna Szmidt, Klaudia Celej, Grażyna Wiśniewska i Łukasz Jamros pod kierownictwem Zuzanny Giersz.