Jesienno-zimowa kampania marki Gatta

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-22 | 10:00
Fashion Now – ogłasza Gatta. To manifest marki, która jesienią i zimą 2012/2013 zmienia swoje oblicze. Gatta przygotowała nową kampanię, której celem jest zaprezentowanie jej bogatej oferty odzieżowej i udowodnienie, że marka ubiera kobiety od stóp do głów.
Choć każda kobieta jest inna, wszystkie je łączy pragnienie, by zawsze wyglądać modnie i atrakcyjnie. Gatta o tym doskonale wie, dlatego na jesień i zimę 2012/2013 proponuje zupełnie nowe, ale bardzo stylowe kolekcje, które komunikuje w oparciu o nową strategię „Gatta Fashion Now”. Najważniejszym punktem kampanii jest spot reklamowy przygotowany przez znanego fotografa – Wojtka Wojtczaka. Film został zrealizowany w Paryżu, który jest prawdziwą stolicą mody, ale też tyglem kultur i stylu, pełnym barw i fantazji. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych w październiku i listopadzie.
- Po wiosennej kampanii, wszyscy wiedzą, że Gatta kocha kobiece nogi, dlatego teraz chcemy mówić o modowej stronie naszej marki. Nowa strategia nie tylko doskonale wpisuje się w najnowsze trendy, ale także udowadnia, że Gatta to jedna w ważniejszych polskich marek kategorii fashion. Cała kampania jest skierowana przede wszystkim do naszych młodszych klientek, których grono stale się powiększa – mówi Monika Kazimierczak, senior brand manager Gatta.
Ważną rolę w całej kampanii pełni także elegancka torba zakupowa w biało-czarne grochy, które są motywem przewodnim nie tylko u Gatty. Doskonale wpisują się one w trend widoczny m.in. u Louis Vuitton. Grochy pojawiają się również na odświeżonych witrynach salonów Gatta na terenie całej Polski. W ramach jesienno-zimowej kampanii – Gatta Fashion Now – marka przygotowała także nową odsłonę swojej strony www. Gatta.pl przyciąga uwagę prostotą i przejrzystością. Dominują w niej jasne kolory, a kontent stanowią przede wszystkim atrakcyjne zdjęcia prezentujące produkty marki. Dodatkowo na stronie pojawiło się wiele nowych zakładek i funkcjonalności.
Marka nie zapomina też o aktywnościach w mediach społecznościowych: stale rozwija swój blog Leghunter by Gatta (leghunter.blogspot.com), który w tym sezonie również zmieni nieco swoje oblicze, a w serwisie Facebook uruchomi aplikację, której głównym celem będzie prezentacja pełnej oferty Gatta i zabawa modą.

Zobacz salony Gatta w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Gatta
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-14 do 2012-09-16

Zobacz także

Jesienno-zimowa kampania marki Gatta

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.