Marka home&you, lider branży home&decoration w Polsce, przeprowadza jesienną ofensywę i zapowiada otwarcie 8 salonów do końca tego roku. Marka wprowadzi się do kilku nowo otwieranych centrów handlowych oraz zawita do lokalizacji, które z sukcesem działają już na naszym rynku. Tym samym liczba wszystkich sklepów wzrośnie do 132, a ich łączna powierzania będzie przekraczać 40 tys. m kw.
Home&you to jedna z trzech, obok Essex i à Tab, marek w portfolio spółki akcyjnej BBK. Posiada ponad 120 własnych salonów sprzedaży w 70 miastach, których liczba w najbliższym czasie jeszcze wzrośnie. Właśnie otwarty został bowiem salon w nowo powstałej galerii handlowej na warszawskiej Białołęce, a do końca miesiąca home&you dołączy do najemców centrum handlowego w Krośnie. Do końca roku marka zawita jeszcze do galerii handlowych w Kielcach (ul. Warszawska), Wrocławiu (ul. Sucha 1), Częstochowie (ul. Krakowska 10), Krakowie (ul. Bora Komorowskiego), Lublinie (Al. Spółdzielczości Pracy) oraz Warszawie (ul. Złota 59).
Zależy nam na tym, by marka home&you była obecna w atrakcyjnych lokalizacjach oraz w centrach handlowych o dużej strefie zasięgu (...). Obserwujemy także działające z sukcesem galerie handlowe i bardzo chętnie dołączamy do grupy ich zadowolonych najemców (...). Salon w stolicy, będący naszą dwunastą warszawską lokalizacją, będzie wyróżniał się przede wszystkim powierzchnią (ponad 800 m kw.), ale i asortymentem
– mówi Arkadiusz Sobczak, Dyrektor sieci sprzedaży detalicznej BBK S.A.
Otwarcie salonu w Warszawie zaplanowane jest na 18 grudnia br. Z pewnością będzie to wielkie wydarzenie i nie lada atrakcja dla wielbicieli aranżacji wnętrz. Na ponad 800 m kw. czekać będzie na nich mnóstwo eleganckich dodatków do domu oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz – a wszystko tego dnia z rabatem w wysokości 20%.
Marka home&you odważnie wkracza na rynki zagraniczne, mając salony w Estonii, Rosji oraz na Ukrainie. Inwestuje również w nowoczesne systemy e-commerce, które mają być odpowiedzią na rosnące biznesowe potrzeby firmy, wynikające z coraz większych wymagań konsumentów. Warto zaznaczyć, że kanał sprzedaży online odgrywa niezwykle istotną rolę w strategii handlowej marki home&you. Co roku zwiększa się jego udział procentowy w całości sprzedaży, dlatego obsługujący go serwis musi podlegać ciągłym aktualizacjom odpowiadającym wymaganiom rynkowym. Trwają właśnie prace nad planowaną zmianą oprogramowania..
Spółka BBK sukcesywnie zwiększa także przestrzeń magazynowo-biurową, zajmując obecnie ponad 27 tys. m kw. powierzchni zlokalizowanej w Centrum Logistycznym Gdańsk – Kowale.