Marka House rozpoczyna jesienną kampanię promocyjną. Tłem kolekcji jest dynamiczny i nowoczesny Berlin, który będzie widoczny na zdjęciach, w teledysku oraz na odmienionej stronie internetowej marki.
Nowa kampania House przedstawia historię dwoje młodych ludzi, z których każde ma swoją pasję. On - pasjonat ruchu i jazdy na rowerze, ona - zakochana w muzyce i tańcu. Bohaterowie razem odkrywają uroki i tajemnice miasta.
Autorem zdjęć do kampanii jest współpracujący z marką Rafał Milach. Na jego wyblakłych, a jednocześnie wyrazistych fotografiach w charakterystycznej już dla House′a estetyce powracają elementy miasta – stacja benzynowa, wąskie uliczki czy dach kamienicy, na którym bohaterowie urządzają sobie piknik. Są pełne ruchu i dynamiki, szybkiej jazdy na rowerze i tańca po berlińskich zakamarkach. Autorką stylizacji do sesji jest Marta Kalinowska, a makijażem i fryzurami zajęła się Gosia Sulima. Stroną kreatywną kampanii zajął się Maciej Czarnecki, a całość powstała pod opieką Brand Managera marki, Grzegorza Chyły.
Zdjęciom kampanii towarzyszy film, którego reżyserem i operatorem jest Bart Pogoda. W filmie usłyszeć możemy muzykę Krystiana Wołowskiego, znanego z Dick 4 Dich oraz Emma Dax.
Kampanii jak zwykle towarzyszy nowa odsłona strony internetowej house.pl, na której można zobaczyć film oraz zdjęcia kampanijne, jak również najnowszy lookbook marki.
Tagi: