Carrefour Polska wdraża na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy. W ten sposób firma rozbudowuje swój asortyment produktów i zapewnia klientom szeroki wybór towarów w atrakcyjnych cenach.
Carrefour Polska jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce wprowadza na swojej stronie internetowej Carrefour.pl koncept Marketplace. W dniu swojej premiery Marketplace od Carrefour ma 70 dostawców zewnętrznych, oferujących ponad 70 000 produktów, podzielonych na 5 kategorii: Elektronika, Dom i Ogród, Zdrowie i Higiena, Uroda, Zabawki i Gry. Jednocześnie oferta Carrefour.pl będzie stale rozbudowywana o kolejne kategorie produktowe.
Co istotne dla konsumentów kupujących w Internecie – Carrefour.pl zaoferuje towary, które do tej pory były niedostępne w stacjonarnych sklepach sieci, a zapewnią je współpracujący z Carrefour zweryfikowani sprzedawcy. Po dokonaniu zakupu klienci, korzystający z Carrefour Marketplace, będą mogli wybierać między dostawą kurierską, a odbiorem w sklepie Carrefour w ramach usługi click&collect. Usługa click&collect będzie początkowo dostępna tylko dla produktów z portfolio Carrefour, a później zostanie rozszerzona również o pozostałych sprzedawców.
- Dzięki Carrefour Marketplace wszyscy wygrywają. Klienci, którzy mogą zrobić wygodnie zakupy w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach. Dostawcy, którzy mogą ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a także dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców. A Carrefour korzysta na dotarciu do nowych grup klientów, zainteresowanych produktami dotychczas niedostępnymi w naszych sklepach
– powiedziała Bożena Nawara-Borek, Dyrektor ds. E-commerce w Carrefour Polska.
Marketplace to kolejny krok, wzmacniający pozycję Carrefour Polska w sektorze e-commerce. W 2015 roku został uruchomiony sklep eCarrefour.pl, który obecnie oferuje zakupy spożywcze z dostawą do domu kurierem lub w ramach usługi „SąSiatki”, opartej na ekonomii współpracy. Z kolei produkty przemysłowe, które były dotychczas oferowane w sprzedaży na eCarrefour.pl są od teraz częścią oferty Marketplace, dostępnej na Carrefour.pl.
Wdrożenie Marketplace jest częścią strategii omnikanałowej przyjętej przez Carrefour Polska na ten rok. Sieć dąży do zapewnienia klientom wysokiej jakości usług i przyjemnych zakupów we wszystkich kanałach i formatach sprzedaży. Nowe, innowacyjne rozwiązania pomogą w wyprzedzeniu zmieniających się potrzeb konsumentów i zapewnią przewagę konkurencyjną na rynku handlu. W 2017 roku Carrefour uruchomił inkubator dla start-upów C4 Retail Lab, SąSiatki oraz rozwiązanie Scan&Go, umożliwiające samodzielne skanowanie produktów w sklepie za pomocą telefonu i płatność mobilną za zakupy z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass od Mastercard.