Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu Public Relations i Rozwoju Biznesu Metro Properties został kolejnym uczestnikiem Rady Programowej Magazynu Galerie Handlowe. Posiadający ponad 10 letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych będzie dzielił się swoimi spostrzeżeniami w kwestiach istotnych dla branży RETAIL.
Warszawiak, Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego, od zawsze blisko związany z marketingiem, a od dekady z branżą nieruchomości handlowych. Przez wiele lat zarządzał centrami handlowymi. Wcześniej pracował w firmach telekomunikacyjnych, a pierwsze szlify zawodowe zdobywał w Grupie Żywiec na stanowisku Brand Managera, gdzie był odpowiedzialny za strategię wdrażania nowych produktów.
Dziś stoi za Public Relations Metro Properties, opiekując się wizerunkiem całego portfela nieruchomości handlowych, zarządzanych przez spółkę. Wierzy, że budowana latami reputacja jest największą wartością każdego przedsiębiorstwa. Prywatnie kierowca wyścigowy, strzelec sportowy, fan turystyki camperowej i spec od kryzysów.
O firmie:
METRO PROPERTIES jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu METRO zarządzającego przeszło 840 obiektami w 30 krajach. W skład portfolio wchodzi dziewięć centrów handlowych, cztery parki handlowe i jeden obiekt biurowy - w sumie ponad 450 000 m2 GLA. Firmie zaufało nam ponad ośmiuset najemców, a w ciągu roku zarządzane przez nią obiekty odwiedza przeszło 60 milionów klientów. Ponadto spółka zarządza aktywami funduszu "SEZAM", w skład którego wchodzi trzydzieści hal "Makro Cash & Carry", a jako inwestor zastępczy realizuje złożone projekty budowlane dla zewnętrznych partnerów. Od 1996 roku METRO PROPERTIES oferuje usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i procesami inwestycyjnymi. Odpowiada za strategiczny rozwój, planowanie, budowę, wynajem oraz sprzedaż/kupno nieruchomości. Trzonem działalności METRO PROPERTIES jest zarządzanie centrami handlowymi. Poprzez nowatorskie i odpowiedzialne podejście do projektów, ciągłe poszukiwanie nieschematycznych rozwiązań zorientowanych na lokalne uwarunkowania firma realizuje misję, jaką jest stałe podnoszenie wartości zarządzanych nieruchomości.