IPS i PointFinder – innowacyjne aplikacje dla marketerów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-23 | 09:02
Leonis Apps szturmem zdobywa zaufanie partnerów biznesowych, wchodząc na rynek z niespotykanymi dotychczas w Polsce usługami dla zarządców galerii handlowych, ich najemców i klientów.
Jako wystawca na zakończonych niedawno, bo 3 marca, renomowanych branżowych targach SCF Winter Edition 2015 z sukcesem zaprezentował nowe produkty: IPS i PointFinder. Wyjątkowe na rodzimym rynku aplikacje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedstawicieli branży.
Indoor Positioning System to interaktywna mapa ułatwiająca nawigację w obiekcie i geomarketing kontekstowy. Zintegrowanie go z aplikacją dla odwiedzających, PointFinder, pozwala w najdrobniejszych szczegółach budować przekładające się na wzrost wyników sprzedaży zaangażowanie klientów w proces zakupowy. A wszystko to poprzez precyzyjnie spersonalizowane oferty, rabaty czy informacje o akcjach marketingowych. Dzięki IPS klienci nie przegapią nocy zakupów, pokazu kulinarnego czy targów produktów regionalnych odbywających się w obiekcie. W jednym miejscu mają informacje o dostępnych w danej galerii handlowej promocjach, przeznaczonych specjalnie dla nich. Jeśli klient w salonie obuwniczym ogląda różne modele butów, ale wychodzi z niczym, dzięki funkcjonalności aplikacji zostanie rozpoznany: poprzez PointFinder dostanie wiadomość o dostępnym dla niego rabacie do wykorzystania w ciągu np. 20 minut, i to na model, któremu wcześniej przyglądał się najdłużej i z największym przekonaniem.
Prowadź klienta, gdzie chce(sz)
IPS to więc narzędzie, które wykorzystując geomarketing i szczegółową, wielopłaszczyznową analizę zachowań konsumenckich, prowadzi klienta galerii tam, gdzie tylko zachcemy, i wysyła mu umiejętne bodźce skłaniające do finalizowania zakupów. Nic więc dziwnego, że z uwagi na raportowanie o zwyczajach zakupowych i sposobie poruszania się odwiedzających w centrach handlowych to innowacyjne narzędzie do budowania relacji z odbiorcą i umacniania świadomości marki. W mgnieniu oka umożliwia wygenerowanie raportów i analiz, a zawarte w nich dane to klucz do zyskania przewagi konkurencyjnej i umiejętnego rozwoju biznesu. Dlaczego? To proste – IPS pozwala na zdobywanie wartościowej wiedzy o grupie potencjalnych klientów, daje mobilne narzędzia dotarcia do nich, a wykorzystując psychologię reklamy czy marketing relacji, sprawia, że podczas wizyty w centrach handlowych wydają więcej, niż zamierzali, decydując się często na zakup pod wpływem chwili. Magnesem są szyte na naszą miarę promocje, kontekstowe przekazywanie treści o produktach będących w zasięgu wzroku, niepowtarzalne okazje, rabaty wyłącznie dla pierwszych dziesięciu osób…
W świecie zakupów, czyli online i offline
Klient korzystający z aplikacji PointFinder jest niczym gracz w wirtualnym świecie gry komputerowej. Ten świat, lepszy świat luksusu i światowych marek, przeraża, ale i zachwyca jednocześnie. Gracz-klient wchodzi w to, pozostaje pod wrażeniem i kupuje, kupuje, kupuje, wciąż sterowany, prowadzony – tak jak chce i lubi. Gra toczy się o najwyższą stawkę: większe obroty, większe zyski, stabilną pozycję na rynku nieruchomości komercyjnych. A to wszystko w okresie nasilającej się konkurencji.
IPS bada zwyczaje zakupowe, zapewniając narzędzia do ich analizy. Wiedza o tym, którędy poruszają się klienci galerii służy optymalizacji przestrzeni handlowej, choćby podczas przebudowy centrum, ale też weryfikacji wystroju wnętrz i przyjętej strategii marketingowej.
Relacje z klientem i remarketing – klucz do sukcesu w dobie omnichanel
Sieci handlowe w IPS zgromadzą informacje o wszystkich posiadanych lokalach, a także zbudują grupę zaangażowanych sympatyków fan page’a na Facebooku. Klienci tworzą w PointFinder listy ulubionych marek oraz polecają lukratywne oferty znajomym.
IPS to też aplikacja do pomiaru natężenia ruchu w obiekcie. Dzięki PointFinder klient ma dostęp do map obiektów wielkopowierzchniowych w mieście: centrów handlowych, lotnisk, muzeów, targów, centrów nauki. Nie błądzi, błyskawicznie uzyskuje oferty, i to bez konieczności instalowania dedykowanych dla danego miejsca aplikacji i nauki, jak każdą z nich obsługiwać. Oszczędza czas, a zarządca pieniądze – nie ponosi kosztów stworzenia aplikacji ani jej późniejszych aktualizacji.
Funkcjonalność przede wszystkim
IPS wyposażony został w wiele użytecznych funkcji, np.: definiowanie promocji do wybranych grup odbiorców (rozbudowane kryteria targetowania), identyfikacja, kto i kiedy skorzystał z oferty, kierowanie promocji do ograniczonej liczby osób, integracja z programami lojalnościowymi. Dzięki integracji dane są automatycznie wymieniane z systemami wykorzystywanymi przez Klientów IPS.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach:
www.pointfinder.pl
www.indoorpositioningsystem.pl
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-27 do 2015-06-28

IPS i PointFinder – innowacyjne aplikacje dla marketerów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.