Jako wystawca na zakończonych niedawno, bo 3 marca, renomowanych branżowych targach SCF Winter Edition 2015 z sukcesem zaprezentował nowe produkty: IPS i PointFinder. Wyjątkowe na rodzimym rynku aplikacje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedstawicieli branży.
Indoor Positioning System to interaktywna mapa ułatwiająca nawigację w obiekcie i geomarketing kontekstowy. Zintegrowanie go z aplikacją dla odwiedzających, PointFinder, pozwala w najdrobniejszych szczegółach budować przekładające się na wzrost wyników sprzedaży zaangażowanie klientów w proces zakupowy. A wszystko to poprzez precyzyjnie spersonalizowane oferty, rabaty czy informacje o akcjach marketingowych. Dzięki IPS klienci nie przegapią nocy zakupów, pokazu kulinarnego czy targów produktów regionalnych odbywających się w obiekcie. W jednym miejscu mają informacje o dostępnych w danej galerii handlowej promocjach, przeznaczonych specjalnie dla nich. Jeśli klient w salonie obuwniczym ogląda różne modele butów, ale wychodzi z niczym, dzięki funkcjonalności aplikacji zostanie rozpoznany: poprzez PointFinder dostanie wiadomość o dostępnym dla niego rabacie do wykorzystania w ciągu np. 20 minut, i to na model, któremu wcześniej przyglądał się najdłużej i z największym przekonaniem.
Prowadź klienta, gdzie chce(sz)
IPS to więc narzędzie, które wykorzystując geomarketing i szczegółową, wielopłaszczyznową analizę zachowań konsumenckich, prowadzi klienta galerii tam, gdzie tylko zachcemy, i wysyła mu umiejętne bodźce skłaniające do finalizowania zakupów. Nic więc dziwnego, że z uwagi na raportowanie o zwyczajach zakupowych i sposobie poruszania się odwiedzających w centrach handlowych to innowacyjne narzędzie do budowania relacji z odbiorcą i umacniania świadomości marki. W mgnieniu oka umożliwia wygenerowanie raportów i analiz, a zawarte w nich dane to klucz do zyskania przewagi konkurencyjnej i umiejętnego rozwoju biznesu. Dlaczego? To proste – IPS pozwala na zdobywanie wartościowej wiedzy o grupie potencjalnych klientów, daje mobilne narzędzia dotarcia do nich, a wykorzystując psychologię reklamy czy marketing relacji, sprawia, że podczas wizyty w centrach handlowych wydają więcej, niż zamierzali, decydując się często na zakup pod wpływem chwili. Magnesem są szyte na naszą miarę promocje, kontekstowe przekazywanie treści o produktach będących w zasięgu wzroku, niepowtarzalne okazje, rabaty wyłącznie dla pierwszych dziesięciu osób…
W świecie zakupów, czyli online i offline
Klient korzystający z aplikacji PointFinder jest niczym gracz w wirtualnym świecie gry komputerowej. Ten świat, lepszy świat luksusu i światowych marek, przeraża, ale i zachwyca jednocześnie. Gracz-klient wchodzi w to, pozostaje pod wrażeniem i kupuje, kupuje, kupuje, wciąż sterowany, prowadzony – tak jak chce i lubi. Gra toczy się o najwyższą stawkę: większe obroty, większe zyski, stabilną pozycję na rynku nieruchomości komercyjnych. A to wszystko w okresie nasilającej się konkurencji.
IPS bada zwyczaje zakupowe, zapewniając narzędzia do ich analizy. Wiedza o tym, którędy poruszają się klienci galerii służy optymalizacji przestrzeni handlowej, choćby podczas przebudowy centrum, ale też weryfikacji wystroju wnętrz i przyjętej strategii marketingowej.
Relacje z klientem i remarketing – klucz do sukcesu w dobie omnichanel
Sieci handlowe w IPS zgromadzą informacje o wszystkich posiadanych lokalach, a także zbudują grupę zaangażowanych sympatyków fan page’a na Facebooku. Klienci tworzą w PointFinder listy ulubionych marek oraz polecają lukratywne oferty znajomym.
IPS to też aplikacja do pomiaru natężenia ruchu w obiekcie. Dzięki PointFinder klient ma dostęp do map obiektów wielkopowierzchniowych w mieście: centrów handlowych, lotnisk, muzeów, targów, centrów nauki. Nie błądzi, błyskawicznie uzyskuje oferty, i to bez konieczności instalowania dedykowanych dla danego miejsca aplikacji i nauki, jak każdą z nich obsługiwać. Oszczędza czas, a zarządca pieniądze – nie ponosi kosztów stworzenia aplikacji ani jej późniejszych aktualizacji.
Funkcjonalność przede wszystkim
IPS wyposażony został w wiele użytecznych funkcji, np.: definiowanie promocji do wybranych grup odbiorców (rozbudowane kryteria targetowania), identyfikacja, kto i kiedy skorzystał z oferty, kierowanie promocji do ograniczonej liczby osób, integracja z programami lojalnościowymi. Dzięki integracji dane są automatycznie wymieniane z systemami wykorzystywanymi przez Klientów IPS.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach:
www.pointfinder.pl
www.indoorpositioningsystem.pl