Leonis Apps wchodzi na rynek z unikatowymi w Polsce usługami dla zarządców galerii handlowych, ich najemców i klientów. Indoor Positioning System to interaktywna mapa ułatwiająca nawigację w obiekcie i geomarketing.
Zintegrowanie go z aplikacją dla odwiedzających, PointFinder, pozwala budować ich zaangażowanie poprzez spersonalizowane oferty, rabaty czy informacje o akcjach marketingowych. IPS to innowacyjne narzędzie do budowania relacji z klientem i świadomości marki. W mgnieniu oka umożliwia wygenerowanie raportów i analiz, a zawarte w nich dane to klucz do zyskania przewagi konkurencyjnej i rozwoju biznesu.
IPS bada zwyczaje zakupowe, zapewniając narzędzia do ich analizy. Wiedza o zachowaniach konsumenckich służy optymalizacji przestrzeni handlowej i ocenie skuteczności przyjętej strategii.
Postaw na relacje i remarketing
Sieci handlowe w IPS zgromadzą informacje o wszystkich sklepach, a także zbudują grupę fanów fan page’a na Facebooku. Klienci tworzą w PointFinder listy ulubionych marek oraz polecają oferty znajomym.
IPS to też aplikacja do pomiaru natężenia ruchu w obiekcie, sprawdzająca się w remarketingu. Dzięki PointFinder klient ma dostęp do map obiektów wielkopowierzchniowych w mieście: centrów handlowych, lotnisk, muzeów, targów, centrów nauki. Nie błądzi, błyskawicznie uzyskuje oferty, i to bez konieczności instalowania dedykowanych dla danego miejsca aplikacji. Oszczędza czas, a Zarządca pieniądze – nie ponosi kosztów stworzenia aplikacji ani jej aktualizacji.
Funkcjonalność przede wszystkim
IPS wyposażony został w wiele użytecznych funkcji, np.: definiowanie promocji do wybranych grup Klientów (rozbudowane kryteria targetowania), identyfikacja, kto i kiedy skorzystał z oferty, kierowanie promocji do ograniczonej liczby osób, integracja z programami lojalnościowymi. Dzięki integracji dane są automatycznie wymieniane z systemami wykorzystywanymi przez Klientów IPS.
Więcej informacji dostępnych jest na stronach:
www.pointfinder.pl
www.indoorpositioningsystem.pl
Tagi: