Od 2012 roku Intimissimi jest internetowym ambasadorem inicjatywy „Italian Journey", dzięki której można podzielić się swoimi wyobrażeniami i skojarzeniami związanymi z włoskim snem w mediach społecznościowych za pomocą znacznika #italianjourney. W czerwcu włoska podróż Intimissimi obchodzi swoje pierwsze urodziny.
Dzięki coraz to bardziej popularnym kanałom social media oraz znacznikowi #italianjourney już od roku na Instagramie, Pintereście i Twitterze Intimissimi razem ze swoimi fanami tworzy zbiór zdjęć, myśli i moodboardów wokół wyobrażeń i skojarzeń zwiazanych z pojęciem „włoskiej podróży". Po Toskanii, gorącej Sycylii, tajemniczym Rzymie, inspirującym Muzeum Canovy i Puglii, Italian Journey z okazji swoich pierwszych urodzin tego lata kieruje się w stronę Morza Śródziemnego.
Katsia Zingarevich, twarz marki Intimissimi, w letniej kampanii marki pojawia się w obiektywnie Raphaela Mazzucco. Stonowane, ciepłe barwy krajobrazu idealnie komponują się z kolorami prezentowanej bielizny. Szmaragdowa zieleń i nasycony koral współgrają z przyrodą, na tle której pozuje modelka - egzotyczną opuncją, czerwonymi kwiatami i skałami oświetlonymi promieniami słońca. Backstage’owe zdjęcia ukazują przenikające się piękno śródziemnomorskiej natury i kobiecej urody. Jasne, ciepłe i namiętne ujęcia są pełne elegancji, wyrafinowania i intymności, w pełni oddając urok zbliżającego się lata z Intimissimi.
Zobacz salony Intimissimi w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Intimissimi
Tagi: