Zarząd Intersport Polska poinformował, że w maju 2017 roku spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 13.604 tys. zł, czyli o 23,3% niższe w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 17.738 tys. zł). W ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) sprzedaż rok do roku była niższa o 18,9%.
Głównym powodem niższych obrotów w maju br. był niższy o ok. 60% stan towarów marek własnych Intersport. Jest to wynik zmiany modelu zakupowego marek własnych – wstrzymanie zakupów od pośrednika i rozpoczęcie odbiorów towarów bezpośrednio z fabryk od końca sierpnia br.
Narastająco, od stycznia do maja 2017 roku, spółka odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości 75.127 tys. zł, czyli o 16,8% mniej niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 90.244 tys. zł).