FIFA oraz Intersport International Corp. GmbH podpisały umowę współpracy, zgodnie z którą Intersport został wybrany Oficjalnym Sklepem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, które odbędą się w 2014 r. w Brazylii. Intersport otworzy stoiska handlowe dedykowane Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej 2014 w Brazylii w 550 sklepach znajdujących się w ponad 20 krajach (w tym w Polsce), a ponadto uzyskał prawa do produkcji Oficjalnych Licencjonowanych Produktów.
Intersport będzie oferować produkty na stoiskach handlowych zarówno przed jak i podczas imprezy. Każde stoisko handlowe będzie zawierało obszar dedykowany sprzedaży asortymentu produktów licencjonowanych oraz produktów Partnera FIFA — firmy adidas. Otwarcie pierwszego w Polsce Oficjalnego Stoiska Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej wraz z premierą piłki meczowej planowane jest pod koniec 2013 roku w okresie świąt Bożego Narodzenia.
-
Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania przez FIFA i Grupę Intersport umowy współpracy. Dzięki temu mamy szansę zapewnienia polskim fanom piłki nożnej przeżycia Mistrzostw Świata 2014 w Polsce. Nie wyjeżdżając z kraju, będą mieli możliwość zakupu niepowtarzalnego asortymentu produktów. Już pod koniec roku przygotowujemy w wybranych salonach specjalne stoiska dedykowane wyłącznie tej imprezie – mówi p. Artur Mikołajko Prezes Zarządu Intersport Polska S.A.
-
Piłka nożna jest i pozostaje najpopularniejszym sportem na świecie. Nasz udział w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2014 w Brazylii, to kolejny kamień milowy, który ma na celu dalsze umocnienie pozycji marki Intersport jako wiodącej światowej firmy w segmencie sprzedaży produktów przeznaczonych do gry w piłkę nożną oraz jeszcze lepsze wyróżnienie nas na tle konkurencji - dodaje Franz Julen, prezes zarządu Intersport International Corp. GmbH.
Otrzymanie tytułu Oficjalnego Sklepu Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej nie jest jedyną przewagą konkurencyjną Grupy Intersport w kategorii football. W maju 2013 roku sieć Intersport była wyłącznym partnerem przy wprowadzaniu na rynek nowej linii butów piłkarskich Nitrocharge firmy adidas, która prezentowana była podczas tegorocznego Finału Ligi Mistrzów UEFA rozgrywanego na Wembley. Wydarzenie to można uznać za doskonałą promocję produktu, ponieważ aż 7 zawodników (między innymi: Javi Martinez, Neven Subotic, Sven Bender, Julian Schieber i Manuel Neuer) nosiło nowe korki nitrocharge w czasie rozgrzewki i meczu.
Warto też dodać, że w czerwcu br. w sklepie Intersport Arkadia w Warszawie została uruchomiona pierwsza w Europie Środkowo-Wschodniej interaktywna ścianka futbolowa, która dzięki nowoczesnej technologii wykrywającej ruch i dotyk sprawia, że zakupy stają się interaktywną zabawą.
Zobacz sklepy Intersport w centrach handlowych
Tagi: