Intermarché zmienia swój wizerunek

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-19 | 11:32
Nowoczesny koncept, wprowadzenie usługi drive oraz nowa forma komunikacji to zmiany, jakie czekają klientów sieci Intermarché w nadchodzących miesiącach. Sieć zamierza odnowić swój wizerunek zgodnie z trendami panującymi na rynku i wśród konsumentów i dzięki temu powiększyć grono robiących zakupy w sklepach tej marki.
- Wyznacznikiem zmian, jakie zachodzą w naszej sieci jest nowy koncept sklepu, e-commerce oraz nowy charakter komunikacji z klientami – mówi Krzysztof Waligórski, prezes sieci Intermarché w Polsce. - Odpowiadając na potrzeby konsumentów wprowadzamy zmiany, które sprawią, że zakupy w Intermarché staną się dla nich łatwiejsze i przyjemniejsze. Zamierzamy przy tym w pełni wyeksponować wyróżniki sieci Intermarché, do których bezsprzecznie należą świeże, przygotowywane w miejscu sprzedaży produkty, takie jak pieczywo i wyroby mięsne. Dzięki nowemu konceptowi będziemy z pewnością także o krok przed konkurencją - dodaje.
Nowy koncept w fazie testów
W odpowiedzi na zmieniające się trendy, sieć Intermarché rozpoczęła na początku marca w Poznaniu, testy nowego konceptu supermarketu – Intermarché Super. Charakterystyką konceptu będzie przyjazna klientowi aranżacja sklepu, nowoczesny design wnętrza i eskpozycja produktów oraz dedykowane strefy produktowe. W jego ramach dostępna będzie bogatsza oferta produktowa, dostosowana do charakterystyki poszczególnych regionów oraz otoczenia supermarketów. Na sklepowych półkach znajdzie się większa ilość produktów świeżych, regionalnych i lokalnych, lada z wędlinami z własnej wędzarni oraz mięsem z rozbioru na miejscu czy rozbudowana oferta dań gotowych. Ponadto w nowym formacie zastosowane zostaną nowoczesne rozwiązania proekologiczne. Większość mebli chłodniczych i mroźniczych będzie zamknięta drzwiami lub pokrywami, a wewnątrz urządzeń znajdą się wentylatory energooszczędne i elektroniczne sterowanie. Wprowadzone zostaną również rozwiązania takie jak oświetlenie LED oraz zmiany pozwalające na zredukowanie emisji CO2. Pierwsze supermarkety zaprojektowane według nowego konceptu powstaną w 2015 r., a te już istniejące zostaną zaadaptowane do nowego formatu do końca 2018 r.  
Odpowiedź na potrzeby nowego typu konsumenta
Konsumenta XXI w. cechuje duża aktywność w świecie online, który zapewnia mu oszczędność czasu oraz komfort zakupów. Odpowiadając na te potrzeby sieć Intermarché rozpoczyna testy modelu  Drive. Test rozpocznie się w drugiej połowie maja w Poznaniu przy supermarkecie Intermarché. Do dyspozycji klientów przygotowane będą dwa stanowiska. Klient będzie miał możliwość zamówienia towaru przez internet (na stronie drive.intermarche.pl) oraz odbioru zapakowanych produktów we wskazanej placówce Intermarché. Gama Le Drive liczyć będzie około 7 tys. referencji oferowanych w cenach sklepów stacjonarnych. Klienci będą mogli skorzystać z różnych form płatności. Do końca roku test zostanie przeprowadzony łącznie w 5 placówkach handlowych.
Wysoką jakość i świeżość produktów Intermarché potwierdza światowej klasy kucharz
„Sami przygotowujemy to, co sprzedajemy” to główne hasło Atelier Intermarché, którego ambasadorem został Michel Roth-  światowej sławy kucharz. Były szef kuchni paryskiego hotelu Ritz własnym autorytetem gwarantować będzie jakość oferowanych przez Intermarché produktów. Kulinarny mistrz wziął udział w kampanii reklamowej, w ramach której odkryte zostaną wyróżniki sieci Intermarché. Pierwszy etap kampanii zaplanowany został do końca tego roku. Atelier Intermarché to jednocześnie kulinarny projekt sieci, który jest odpowiedzią na chęć eksperymentowania i zabawy gotowaniem, które coraz widoczniej ujawniają się w kuchniach polskich domów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-28 do 2015-06-28

Intermarché zmienia swój wizerunek

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.