Getin Bank rozpoczyna nową erę w polskiej bankowości, uruchamiając pierwszy na rynku samoobsługowy oddział Getin Point. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie, innowacyjnych rozwiązań, klienci zyskują dostęp do szerokiej oferty usług, dotychczas realizowanych wyłącznie w tradycyjnych placówkach bankowych lub bankowości elektronicznej. W punktach Getin Point można m.in. założyć konto osobiste, wyrobić i od razu otrzymać kartę oraz wnioskować o nowy produkt bankowy. Pierwszy w pełni wyposażony samoobsługowy oddział Getin Banku został właśnie udostępniony w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie.
Wprowadzenie sieci samoobsługowych oddziałów jest kolejnym etapem długofalowego projektu Getin UP, realizowanego od listopada 2012 r. W ciągu ostatniego roku Getin Bank sukcesywnie podnosił jakość obsługi oraz udostępnił klientom pakiet innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Zgodnie z założeniami strategii, Getin Bank dostosowuje swój model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point odpowiada na oczekiwania klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne.
W grudniu 2012 roku, wdrażając rachunek Getin UP, Bank rozpoczął skok technologiczny, sukcesywnie zaskakując Klientów nowościami. Od tego czasu udostępniono m.in. nowoczesną bankowość mobilną, innowacyjną kartę z wyświetlaczem MasterCard Display oraz biometryczny system weryfikacji tożsamości Finger Vein. Samoobsługowe oddziały to kolejna innowacja, która zapewnia klientom łatwiejszy dostęp do usług Banku.
-
Uruchamiając pierwszy samoobsługowy oddział Getin Banku po raz kolejny zaskakujemy nowoczesnym podejściem do bankowości. Nie rezygnujemy z tradycyjnych placówek, ale oferujemy alternatywne rozwiązanie, które umożliwia Klientom samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego oddziału – mówi Krzysztof Rosiński, prezes zarządu Getin Noble Bank. -
Rozwój i popularyzacja technologii samoobsługowych to trend przyszłości. Wprowadzając Getin Point, udostępniamy Klientom kolejne unikalne rozwiązanie na rynku usług finansowych i tym samym realizujemy złożoną im rok temu obietnicę Getin UP – dodaje.
Punkty Getin Point mają być alternatywnym rozwiązaniem dla obsługi w tradycyjnych placówkach, umożliwiając samodzielne wykorzystanie funkcjonalności stacjonarnego działu. Dzięki Getin Point klienci mogą sami wybrać sposób obsługi: konsultant w oddziale lub samoobsługa. Z samoobsługowych oddziałów można korzystać 7 dni w tygodniu, w godzinach pracy galerii. W przyszłości brane są pod uwagę otwarcia kolejnych Getin Point w popularnych i łatwo dostępnych lokalizacjach, także poza centrami handlowymi.
Za pośrednictwem samoobsługowego oddziału można m.in. założyć rachunek osobisty, wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą, założyć lokatę, sprawdzić stan środków na rachunku, wykonać przelew oraz wpłacić gotówkę na lokatę, rachunek lub spłatę karty kredytowej. Integracja z wewnętrznymi systemami Banku zapewnia w pełni samodzielne wykorzystanie możliwości oddziału stacjonarnego. Każdy Getin Point jest także wyposażony w narzędzia umożliwiające wideokonferencje z konsultantem Infolinii, który odpowie na wszystkie pytania, a w razie potrzeby przeprowadzi Klienta przez kolejne etapy identyfikacji i pomoże skorzystać z oferowanych produktów i usług.
Stosowany w Getin Point proces weryfikacji klienta gwarantuje bezpieczeństwo i komfort korzystania z usług Getin Banku. Wszystkie oddziały Getin Point zostały wyposażone w systemy biometrii Finger Vein, umożliwiające identyfikację w oparciu o analizę unikalnego wzorca naczyń krwionośnych palca. Dzięki zastosowaniu technologii nowoczesnej generacji, klienci mogą w prosty i bezpieczny sposób zalogować się do Bankowości Internetowej, zatwierdzić transakcje oraz podpisać umowę. Ponadto, Bank wprowadził podpis rysikiem – elektroniczny skan podpisu odręcznego, składany na tabletach w Getin Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera dowodów.
Pierwszy w Polsce samoobsługowy oddział Getin Banku został otwarty w Warszawie, w centrum handlowym Złote Tarasy. Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie w I kwartale br. kolejnych Getin Point. Samoobsługowe oddziały pojawią się w najpopularniejszych centrach handlowych w Łodzi, Katowicach, Krakowie i Gdańsku.
Tagi: