inMallMedia organizuje niezapomniane, interaktywne eventy dla klientów centrów handlowych, a także tworzy i wdraża kampanie reklamowe w ich przestrzeni. Firma obecna będzie w gronie ekspertów od marketingu na łamach projektu Shopping Mall Marketing 2018.
Nauka przez zabawę!
Interaktywne eventy gwarantujące wspólną zabawę całym rodzinom angażują uczestników i zatrzymują ich w przestrzeni handlowej na dłużej, przenosząc w świat nauki i nowych technologii.
Najnowszym takim wydarzeniem jest Akcja Komunikacja - ekspozycja imponujących rozmiarów stanowisk edukacyjnych; z których każdy umożliwia poznawanie zjawisk ze świata komunikacji w wyjątkowej formie. Każdemu eventowi towarzyszą również warsztaty dla dzieci i młodzieży. Koncepcje wydarzeń organizowanych przez inMallMedia powstają we współpracy z naukowcami z różnych dziedzin, a ich realizację wspierają profesjonalni animatorzy.
inMallMedia zarządzają Anna Spychalska – Grzeszek i Joanna Cichalewska – Piwek od lat związane z branżą marketingową. Współpracowały z liderami rynku z różnych branż, projektując i realizując wielokanałowe strategie komunikacyjne. W duecie inMallMedia pracowały dla: Galerii Malta, Portu Łódź, Galerii Nowy Rynek, Galerii Aleja Bielany, Klif Warszawa, iSpot.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!