Przyjazny wystrój, dużo przestrzeni, ułatwiającej komunikację z klientami, multimedialne nośniki informacji oraz kameralna sala spotkań, w której zarówno klienci, jak i pracownicy mogą skorzystać z nowoczesnego sprzętu audiowizualnego - tak ma wyglądać nowa placówka ING Banku Śląskiego, która otworzy się w drugiej połowie września w centrum handlowym Europa Centralna w Gliwicach.
Lokal o powierzchni prawie stu metrów wyróżniać się będzie nowoczesną aranżacją. Klientów przyciągnąć ma zwłaszcza otwarta przestrzeń i brak barier w kontaktach z doradcami. W oddziale pojawią się na przykład - gwarantujące komfort i dyskrecję - wydzielone miejsca do indywidualnych spotkań. Stanowiska doradców zostaną wyposażone w dodatkowy monitor dla klienta, a stanowiska internetowe umożliwią samodzielne wykonywanie najprostszych operacji.
-
Chcemy być postrzegani jako nowoczesna instytucja, wychodząca naprzeciw oczekiwaniom klientów. Dlatego poza ogólnymi ułatwieniami i likwidacją barier w kontaktach z naszymi doradcami udostępniamy również strefę samoobsługową, gdzie można dokonywać wpłat i wypłat w urządzeniach dualnych - bankomacie i wpłatomacie, umieszczonych w jednej maszynie – powiedział Krystian Setera, dyrektor departamentu strategii i wsparcia kanałów dystrybucji w ING Banku Śląskim. -
W oddziale znajdzie się także specjalny multimedialny kącik zabaw dla dzieci, którego największą atrakcją będą dotykowe ekrany, pozwalające na kolorowanie obrazków lub układanie puzzli w czasie, gdy rodzice rozmawiają z doradcą - dodał Krystian Setera.
Proces zmiany wystroju oddziałów ING Banku Śląskiego trwa od 2011 roku - do tej pory odnowiono 177 z 420 oddziałów w całym kraju.
Oferta oddziału obejmie m.in.: rachunki osobiste i oszczędnościowe, pożyczki gotówkowe i kredyty hipoteczne dla klientów indywidualnych. Oddział zaproponuje także klientom specjalną ofertę rachunków, pożyczek, kredytów i leasingu dla przedsiębiorców.
-
Cieszymy się, że mogliśmy podpisać umowę najmu z ING Bankiem Śląskim . Strategia banku, polegająca na maksymalnym otwarciu się na klientów wpisuje się w strategię naszego centrum – klient jest zawsze w centrum uwagi w Europie Centralnej - mówi Monika Magner, dyrektor CH Europa Centralna.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Europie Centralnej
Zobacz sklepy w Europie Centralnej
Tagi: