Indian Retail Congress & Awards 2015 to 2-dwudniowe wydarzenie, w skład którego wchodzi konferencja, ceremonia wręczenia nagród oraz prezentacja marek biorących udział w evencie. W ramach tegorocznej konferencji odbędą się sesje poświęcone m.in. identyfikacji zmian w branży retail oraz sposobom odpowiedzi na nowe, branżowe wyzwania. Program konferencji został opracowany tak, aby zwrócić również szczególną uwagę na zmiany niezbędne w systemie edukacji, tak aby odpowiadał on na nowe wyzwania, przed jakimi staje współczesny biznes np. w zakresie innowacji. Celem wręczanych podczas wydarzenia nagród jest z kolei wybranie i wyróżnienie instytucji, osób i firm, mogących poszczycić się znacznymi osiągnięciami i wdrożonymi udogodnieniami/innowacjami.
Wśród tematów prelekcji i paneli dyskusyjnych pojawią się zagadnienia takie jak: zrozumienie współczesnego klienta i sposobu w jaki dokonuje on zakupów, zmieniające się zasady w branży handlowej w Indiach, możliwości i zagrożenia związane ze współczesną młodzieżą jako grupą konsumencką oraz relacje pomiędzy klientem, a marką.
Wśród prelegentów tegorocznej edycji wydarzenia znajdą się m.in.:
- Nissan Joseph, Managing Director, Crocs India
- Nitin Bawankule, Industry Director E-Commerce,Google India
- Shailesh Chaturvedi, CEO & Director, Tommy Hilfiger Apparels India
- Sanjay Warke, Country Head, Digital Products, Toshiba India
- Rajiv Nair, Chief Executive Officer, Celio Future Fashion Limited
Indian Retail Congress & Awards 2015
17 -18 kwietnia 2015
Hotel Hyatt Regency, Gurgaon, Indie
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć pod adresem: http://www.indianretailer.com/congress/
Jednym z patronów medialnych Indian Retail Congress & Awards 2015 jest Magazyn
Galerie Handlowe.