Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne. To obecnie jedyne na rynku rozwiązanie adresowane do tak szerokiej grupy sklepów.
Blue Stop to propozycja dla handlowców świadomych korzyści z działania w grupie, a jednocześnie ceniących sobie niezależność w prowadzeniu własnego biznesu. Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z potencjalnymi partnerami oraz producentami. Ich efektem było opracowanie zasad funkcjonowania nowego konceptu, które są atrakcyjne dla wszystkich jego uczestników.
–
Opracowany przez nas model działania nie jest typowym modelem franczyzowym. To działanie partnerskie, którego celem poza pozyskiwaniem nowych powierzchni handlowych jest też, a może przede wszystkim integracja mająca na celu osiąganie wspólnych korzyści – mówi Dariusz Kawecki, prezes Delko.
W tej chwili w projekcie, Delko współpracuje z 29 partnerami a w kolejnych 18 placówkach trwają prace związane z wizualizacją odpowiadającą standardom sieci. Imponujące jest też tempo rozwoju sieci Blue Stop. Do projektu przystępuje pięć nowych sklepów tygodniowo.
Drogerie Blue Stop są już czynne w warszawskich CH Uniwersam oraz w Hali Banacha.
Tagi: