Imaginarium, Vapiano i Broaster Chicken w czerwcowym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-02 | 09:05
Z przyjemnością informujemy, że czerwcowe wydanie Magazynu Galerie Handlowe jest już dostępne rynku, trafi ono zarówno do prenumeratorów jak i jest dostępne w sprzedaży detalicznej.
W najnowszym numerze prezentujemy aż 3 koncepty zagraniczne: Imaginarium, Vapiano i Broaster Chicken. Z wywiadów z przedstawicielami firm dowiedzą się Państw m.in. na jakie trudności napotykają zagraniczne sieci handlowe rozpoczynające działalność w naszym kraju oraz czym wyróżniają się na tle polskiej konkurencji. Ponadto w numerze raport branżowy analizujący aktualną sytuację w branży optycznej oraz branżowy artykuł ukazujący najnowszy trend wykorzystujący social media, czyli selfie marketing. 80 stron czerwcowego numeru to duża dawka ciekawych artykułów i inspirujących rozmów.
W czerwcowym numerze Magazynu Galerie Handlowe znajdą Państwo następujące publikacje:
Raport
Biznes pod lupą
W równym stopniu co świadomość Polaków dotycząca ich problemów ze wzrokiem, rośnie także zapotrzebowanie na specjalistów i sprzęt z zakresu optyki. Czy to jednak wystarczy, aby w galeriach handlowych pojawiło się więcej salonów optycznych?
Wywiady
Jacek Szkólski, CEO Twoje Soczewki
Przez różowe okulary
Karierę zaczynał smażąc hamburgery w McDonald′s, gdzie poznał zasady biznesu od kuchni. Nie posłuchał rad mamy i odrzucił bezpieczną posadę w banku. Zawsze podążał za marzeniami i w 2005 roku założył firmę Twoje Soczewki. Jacek Szkólski, bo o nim mowa, stworzył sieć sklepów, którą każdego miesiąca odwiedza blisko 200 tys. klientów
Félix Tena, założyciel i CEO Imaginarium
Wartość dodana do świata zabawek
W magicznym świecie sklepów IMAGINARIUM nawet każdy dorosły odnajdzie w sobie cząstkę dziecka. Wyjątkowa atmosfera, fascynujące zabawki i charakterystyczne, podwójne wejście do sklepu tworzą bajkowy świat, znany i rozpoznawalny już w 26 krajach. Biznesowy sukces rodzi się wtedy, gdy firma powstaje z pasji do danej branży, a założyciel wkłada w nią nie tylko swoją wiedzę, ale także własne doświadczenia i serce
Przemysław Lutkiewicz, CFO spółki LPP
Między wschodem a zachodem
Niemcy, Egipt, Katar – jaki następny kraj dołączy wkrótce do nowych rynków LPP? Polska spółka odzieżowa w lutym br. przekroczyła granicę Europy i nie zamierza tak szybko się zatrzymać. Ambitne plany stawiają wysoką poprzeczkę konkurencji
Stefan Lindenberg, właściciel franczyzy Vapiano w Polsce
Chi va piano, va sano e va lontano
Jeśli masz pozytywny i optymistyczny stosunek do życia, będziesz żyć dłużej i zdrowiej – tak można by przetłumaczyć włoskie motto popularnej sieci restauracji Vapiano. Z jej oferty mogą korzystać miłośnicy dobrej kuchni w 29 krajach na świecie, na 5 kontynentach. Zaskakiwać może jednak rodowód marki, bo sieć oferująca dania prosto z Italii takie jak carbonara lub bolognese, pochodzi nie z Mediolanu czy Neapolu, a niemieckiego Hamburga
Małgorzata Mroczka prezes spółki MJM Group SA
Amerykański smak w Polsce
Wykupienie i posiadanie licencji na wyłączność na rynek europejski od znanego na całym świecie amerykańskiego giganta gastronomicznego to nie lada osiągnięcie. Wszystko po to, by zachwycić kubki smakowe klientów w Polsce i oddać amerykański klimat
Trendy
Zachodnie marki stawiają na homoseksualistów
Kampanie reklamowe z udziałem par gejowskich są sposobem na odświeżenie wizerunku i zdobycie nowych klientów. Jak oceniają eksperci, za oceanem takie działania marketingowe mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki, w Polsce jednak najpewniej podzieliłyby społeczeństwo
Gra w zielone
Szybkie tempo życia i wieczny brak czasu, rosnące zanieczyszczenie środowiska przyrodniczego, coraz bardziej przetworzona żywność – nie ma się co dziwić, że dziś coraz częściej tęsknimy za tym co proste, zdrowe i naturalne. Producenci zdają się ten trend skrzętnie wykorzystywać i teoretycznie ekologicznych produktów na sklepowych półkach systematycznie przybywa. Zdarza się jednak czasem, że w praktyce to jedynie swoista gra wytwórców z klientami w „zielone”, a to, co wydaje się być eko, wcale nie jest naturalne i zdrowe 
Selfie marketing
Ponad 250 mln zdjęć na Instagramie opatrzonych jest #selfie. Liczby mówią same za siebie, więc z mody na selfie chętnie korzystają np. sieci handlowe. Konkursy, które organizują na portalach społecznościowych pozwalają im nie tylko wciągnąć fanów marki do dobrej zabawy, ale też promować produkty i wartości marki, czy nawet wspierają proces rebrandingu. W czym tkwi fenomen selfie?
Inwestycje w przyszłość
Styl pracy i oczekiwania pracowników wobec pracodawców wyraźnie ulegają zmianom, dlatego wiele znanych firm coraz częściej przekonuje się do wykształcenia sobie swoich przyszłych pracowników. Zapewniają aktywne uczestnictwo w warsztatach pod okiem wykwalifikowanej kadry i specjalistów, tworzą dedykowane programy nauczania pomagające rozwijać pasję ambitnych i zdolnych ludzi, ponieważ nie sposób zatrzymać wartościowego kapitału ludzkiego w firmie, nie inwestując w niego od początku
Prawo
Złodzieje na cenzurowanym
W Polsce pojęcie kradzieży jest waloryzowane. Jeśli zmianie ulega wysokość płacy minimalnej, to zaczyna też obowiązywać nowa definicja przestępstwa. Skutki tego odczuwają m.in. handlowcy, a część przepisów nie ułatwia ukarania złodziei
Obowiązki i odpowiedzialność inwestora w procesie inwestycyjnym
Inwestor jest główną postacią procesu inwestycyjnego. Jest jego inicjatorem, odpowiada za dobór wykonawców, zapewnia finansowanie. Od jakości i efektywności jego działań zależy udana realizacja projektu. W procesie realizacji przedsięwzięcia pozostaje przy tym narażony na największą odpowiedzialność
Ulica handlowa
Moskwa zaprasza na zakupy
Zaułek Stolesznikow na pewno nie jest najbardziej znaną lokalizacją handlową na świecie. Jest jednak jedną z najdroższych, a przy tym może pochwalić się ciekawą historią. Warto więc poznać moskiewską dumę handlu, a tą Stolesznikow niezaprzeczalnie jest
Dom mody
Włoska wizja mody
Synonim luksusu, stylu i prawdziwej włoskiej elegancji. Versace to marka o prawie 40-letniej tradycji, stworzona przez wizjonera mody – Gianniego Versace oraz kontynuowana przez jego rodzinę. Włoska familia nie przestaje zaskakiwać, nie tylko rodzinnymi skandalami, ale też nieustającym sukcesem swojego domu mody
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć TUTAJ
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-03 do 2015-10-31

Imaginarium, Vapiano i Broaster Chicken w czerwcowym wydaniu Magazynu Galerie Handlowe!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.