W czerwcowym numerze Magazynu Galerie Handlowe znajdą Państwo następujące publikacje:
Raport
Biznes pod lupą
W równym stopniu co świadomość Polaków dotycząca ich problemów ze
wzrokiem, rośnie także zapotrzebowanie na specjalistów i sprzęt z
zakresu optyki. Czy to jednak wystarczy, aby w galeriach handlowych
pojawiło się więcej salonów optycznych?
Wywiady
Jacek Szkólski, CEO Twoje Soczewki
Przez różowe okulary
Karierę zaczynał smażąc hamburgery w McDonald′s, gdzie poznał zasady
biznesu od kuchni. Nie posłuchał rad mamy i odrzucił bezpieczną posadę w
banku. Zawsze podążał za marzeniami i w 2005 roku założył firmę Twoje
Soczewki. Jacek Szkólski, bo o nim mowa, stworzył sieć sklepów, którą
każdego miesiąca odwiedza blisko 200 tys. klientów
Félix Tena, założyciel i CEO Imaginarium
Wartość dodana do świata zabawek
W magicznym świecie sklepów IMAGINARIUM nawet każdy dorosły odnajdzie w
sobie cząstkę dziecka. Wyjątkowa atmosfera, fascynujące zabawki i
charakterystyczne, podwójne wejście do sklepu tworzą bajkowy świat,
znany i rozpoznawalny już w 26 krajach. Biznesowy sukces rodzi się
wtedy, gdy firma powstaje z pasji do danej branży, a założyciel wkłada w
nią nie tylko swoją wiedzę, ale także własne doświadczenia i serce
Przemysław Lutkiewicz, CFO spółki LPP
Między wschodem a zachodem
Niemcy, Egipt, Katar – jaki następny kraj dołączy wkrótce do nowych
rynków LPP? Polska spółka odzieżowa w lutym br. przekroczyła granicę
Europy i nie zamierza tak szybko się zatrzymać. Ambitne plany stawiają
wysoką poprzeczkę konkurencji
Stefan Lindenberg, właściciel franczyzy Vapiano w Polsce
Chi va piano, va sano e va lontano
Jeśli masz pozytywny i optymistyczny stosunek do życia, będziesz żyć
dłużej i zdrowiej – tak można by przetłumaczyć włoskie motto popularnej
sieci restauracji Vapiano. Z jej oferty mogą korzystać miłośnicy dobrej
kuchni w 29 krajach na świecie, na 5 kontynentach. Zaskakiwać może
jednak rodowód marki, bo sieć oferująca dania prosto z Italii takie jak
carbonara lub bolognese, pochodzi nie z Mediolanu czy Neapolu, a
niemieckiego Hamburga
Małgorzata Mroczka prezes spółki MJM Group SA
Amerykański smak w Polsce
Wykupienie i posiadanie licencji na wyłączność na rynek europejski od
znanego na całym świecie amerykańskiego giganta gastronomicznego to nie
lada osiągnięcie. Wszystko po to, by zachwycić kubki smakowe klientów w
Polsce i oddać amerykański klimat
Trendy
Zachodnie marki stawiają na homoseksualistów
Kampanie reklamowe z udziałem par gejowskich są sposobem na odświeżenie
wizerunku i zdobycie nowych klientów. Jak oceniają eksperci, za oceanem
takie działania marketingowe mogą pozytywnie wpłynąć na wizerunek marki,
w Polsce jednak najpewniej podzieliłyby społeczeństwo
Gra w zielone
Szybkie tempo życia i wieczny brak czasu, rosnące zanieczyszczenie
środowiska przyrodniczego, coraz bardziej przetworzona żywność – nie ma
się co dziwić, że dziś coraz częściej tęsknimy za tym co proste, zdrowe i
naturalne. Producenci zdają się ten trend skrzętnie wykorzystywać i
teoretycznie ekologicznych produktów na sklepowych półkach
systematycznie przybywa. Zdarza się jednak czasem, że w praktyce to
jedynie swoista gra wytwórców z klientami w „zielone”, a to, co wydaje
się być eko, wcale nie jest naturalne i zdrowe
Selfie marketing
Ponad 250 mln zdjęć na Instagramie opatrzonych jest #selfie. Liczby
mówią same za siebie, więc z mody na selfie chętnie korzystają np. sieci
handlowe. Konkursy, które organizują na portalach społecznościowych
pozwalają im nie tylko wciągnąć fanów marki do dobrej zabawy, ale też
promować produkty i wartości marki, czy nawet wspierają proces
rebrandingu. W czym tkwi fenomen selfie?
Inwestycje w przyszłość
Styl pracy i oczekiwania pracowników wobec pracodawców wyraźnie ulegają
zmianom, dlatego wiele znanych firm coraz częściej przekonuje się do
wykształcenia sobie swoich przyszłych pracowników. Zapewniają aktywne
uczestnictwo w warsztatach pod okiem wykwalifikowanej kadry i
specjalistów, tworzą dedykowane programy nauczania pomagające rozwijać
pasję ambitnych i zdolnych ludzi, ponieważ nie sposób zatrzymać
wartościowego kapitału ludzkiego w firmie, nie inwestując w niego od
początku
Prawo
Złodzieje na cenzurowanym
W Polsce pojęcie kradzieży jest waloryzowane. Jeśli zmianie ulega
wysokość płacy minimalnej, to zaczyna też obowiązywać nowa definicja
przestępstwa. Skutki tego odczuwają m.in. handlowcy, a część przepisów
nie ułatwia ukarania złodziei
Obowiązki i odpowiedzialność inwestora w procesie inwestycyjnym
Inwestor jest główną postacią procesu inwestycyjnego. Jest jego
inicjatorem, odpowiada za dobór wykonawców, zapewnia finansowanie. Od
jakości i efektywności jego działań zależy udana realizacja projektu. W
procesie realizacji przedsięwzięcia pozostaje przy tym narażony na
największą odpowiedzialność
Ulica handlowa
Moskwa zaprasza na zakupy
Zaułek Stolesznikow na pewno nie jest najbardziej znaną lokalizacją
handlową na świecie. Jest jednak jedną z najdroższych, a przy tym może
pochwalić się ciekawą historią. Warto więc poznać moskiewską dumę
handlu, a tą Stolesznikow niezaprzeczalnie jest
Dom mody
Włoska wizja mody
Synonim luksusu, stylu i prawdziwej włoskiej elegancji. Versace to marka
o prawie 40-letniej tradycji, stworzona przez wizjonera mody –
Gianniego Versace oraz kontynuowana przez jego rodzinę. Włoska familia
nie przestaje zaskakiwać, nie tylko rodzinnymi skandalami, ale też
nieustającym sukcesem swojego domu mody
Szczegółowe informacje na temat Magazynu Galerie Handlowe
możesz znaleźć
TUTAJ