Od połowy września 2017 r. mieszkańcy Kalisza i okolic będą mogli zamówić meble IKEA przez internet, telefon lub w każdym sklepie IKEA w Polsce oraz odebrać je w Punkcie Odbioru Zamówień w kaliskim parku handlowym przy ul. Młynarskiej. To już drugi taki punkt. Pierwszy został otwarty w grudniu 2016 roku w Opolu.
Otwierając Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Opolu, zdecydowaliśmy się na bardzo ważny krok w naszej ofercie sprzedaży wielokanałowej. To była pierwsza tego typu inwestycja w Polsce i cieszę, że spotkała się z zainteresowaniem klientów. Dlatego otwieramy kolejny punkt, tym razem w Kaliszu. Dodatkowo nasi klienci będą mogli wybrać dostawę do domu na terenie Kalisza, w promieniu ok. 20 km od Punktu Odbioru Zamówień oraz na terenie Pleszewa i Ostrowa Wielkopolskiego
- powiedziała Monika Zielińska, zastępca dyrektora ds. sprzedaży wielokanałowej w Polsce.
Aby dokonać zakupu mebli z dowozem do Punktu Odbioru Zamówień IKEA należy złożyć zamówienie na stronie IKEA bądź telefonicznie przez Domolinię IKEA (22 275 05 75) oraz zapłacić za nie przez internet. Można też zamówić meble będąc w sklepie i opłacić je w kasie. Następnie klient otrzyma informację o terminie, w którym będzie mógł odebrać meble z Punktu Odbioru. Dostawy ze sklepu IKEA w Łodzi będą odbywały się codziennie. Punkt Odbioru będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-21:00 oraz w niedziele w godzinach 10:00-20:00.
Poza Punktami Odbioru Zamówień, IKEA rozwija inne sposoby sprzedaży wielokanałowej. Oprócz „Mebli na telefon” w całej Polsce oraz sprzedaży „Mebli przez internet” we wszystkich miastach i ich okolicach, w których znajdują się sklepy IKEA, w zeszłym miesiącu poszerzyliśmy zasięg „Mebli przez internet” o kolejne 10 miast Polski, oferując atrakcyjną cenę transportu od 49 zł. To ułatwienie dla klientów, którzy do tej pory nie mieli naszych rozwiązań i inspiracji w zasięgu ręki. W naszej długofalowej strategii dążymy do tego, aby coraz więcej Polaków mogło cieszyć się produktami IKEA w swoich domach
– dodała Monika Zielińska.