iDream, należąca do Eurotel SA sieć sklepów ze sprzętem Apple, rozpoczyna kampanię „iPad i wszystko się zmienia”, która jest częścią globalnej kampanii prowadzonej obecnie przez koncern Apple, pod hasłem „Everything changes with iPad”.
Każde miejsce jest dobre, by zmontować film lub pobić rekord w ulubionej grze. Strojenie gitary, pieczenie ciasteczek, prace w ogrodzie – iPad i całe środowisko stworzonych specjalnie dla niego aplikacji, ułatwią niemal każde zadanie. Właśnie na ten fakt zwraca uwagę najnowsza kampania Apple, która na świecie toczy się pod hasłem „Everything changes with iPad". Jej polska odsłona, przygotowana przez iDream, toczyć się będzie pod hasłem „iPad i wszystko się zmienia”.
Kampania została zaplanowana na cały maj. Obejmie szerokie spektrum mediów internetowych z portfolio Agora SA, m.in. reklamę na urządzeniach przenośnych w mobilnych wersjach lokalnych serwisów gazety Wyborczej (reklama wyświetlana pomiędzy treściami redakcyjnymi, targetowana na miasta w których działają salony iDream), reklamę efektywnościową wideo, emitowaną w zasobach treści wideo wydawnictwa Agora; oraz reklamę bannerową w serwisach kobiecych i wnętrzarskich (m.in. edziecko.pl, groszki.pl, avanti24.pl, wysokieobcasy.pl, lula.pl, domiwnetrze.pl, ugotuj.to, palcelizac.gazeta.pl, kobieta.gazeta.pl, e-ogrody.pl, zdrowie.gazeta.pl, foch.pl, plotek.pl, fitness.sport.pl, domosfera.pl, czterykaty.pl).
Tagi: