I półrocze w Galerii Jurajskiej: Liczba odwiedzających nadal w górę

2017-07-24 | 15:00

Rośnie liczba osób odwiedzających Galerię Jurajską. Tylko w pierwszym półroczu 2017 roku centrum handlowe odwiedziło ponad 3,19 miliona osób. To kolejny rekord frekwencyjny galerii.

Rekordowe półrocze w Jurajskiej

Galeria Jurajska zanotowała w pierwszym półroczu 2017 ponad 3,19 miliona odwiedzających, o 4 proc. więcej niż w tym samym okresie przed rokiem. Pod względem liczby klientów, to najlepszy wynik za pierwsze półrocze od otwarcia galerii 8 lat temu.

Po raz kolejny udało się nam przeskoczyć nasz własny rekord frekwencyjny. Wyniki jakie dziś osiągamy są najlepsze w historii  Jurajskiej

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Także poszczególne miesiące pierwszego półrocza wypadają bardzo dobrze. W styczniu galerię odwiedziło ponad 520 tys. osób,  o 2,8% więcej niż w ten sam miesiąc przed rokiem. Bardzo dobrze wypadło także tegoroczne otwarcie sezonu wakacyjnego. W czerwcu galerię odwiedziło ponad 575 tys. osób, czyli aż o 7,3% więcej niż w czerwcu 2016. To również najlepsze otwarcie sezonu letniego w historii galerii. 

Zyskuje nie tylko całe półrocze, także w poszczególnych miesiącach widzimy bardzo duże wzrosty, na skalę  do tej poru u nas nie notowaną. To zasługa zarówno nowych klientów, zwłaszcza z miast ościennych, ale także klientów, którzy do nas wracają i robią tu regularnie zakupy – ocenia Bugajczyk.

Lepsza oferta i idea „trzeciego miejsca” procentują

Zdaniem przedstawicieli galerii jest kilka powodów, dla których galeria jako jedna z nielicznych w Polsce, notuje przyrost liczby klientów. Po pierwsze, w ostatnich latach w Jurajskiej zaszły duże zmiany w ofercie. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę modową, rozbudowało także ofertę wyposażenia wnętrz oraz zdrowia i urody. Tylko od początku 2017 roku w centrum  pojawiło się 5 nowych najemców, a 13 firm zdecydowało się na remont salonu, powiększenie go lub zmianę lokalizacji na większą. Lokomotywą dla Jurajskiej są także nowi najemcy, w tym m.in. marki wprowadzone w 2016 roku np. mający ponad 1577 m kw.  dwupiętrowy salon Carry czy długo wyczekiwane studio fitness Calypso. Duże nadzieje galeria pokłada także w nowym operatorze spożywczym – Biedronce. Supermarket działa w centrum od czerwca tego roku. W lipcowej frekwencji widać już efekty obecności sklepu – mówią przedstawiciele galerii.

Uwadze klientów nie uchodzi także modernizacja samej galerii. Od blisko 2 lat centrum handlowe odświeża swoje wnętrza i nadaje im nowe, przyjazne klientom funkcje. Tylko w ostatnim półroczu Jurajska oddała do użytku m.in. strefę wypoczynkową ze stacjami służącymi do ładowania urządzeń mobilnych, a także nowe parkingi – dla rowerów, motocykli i autokarów. Galeria kończy także montaż najnowocześniejszego w Polsce systemu zarządzania parkingiem, który ma podnieść komfort parkowania. Ruszyły także prace budowlane na terenach zielonych wokół galerii. Jurajska poszerzyła także swoją cieszącą się popularnością strefę dydaktyczno-wypoczynkową z akwarium, rozbudowując ją o kolejny zbiornik z rybami – tym razem słodkowodnymi. Z kolei w czerwcu centrum rozpoczęło także kampanię „Jurajska STOP”, która promuje galerię jako miejsce idealne do zatrzymania się podczas podróży na trasie północ-południe Polski.

– Klienci doceniają zmiany jakie wprowadzamy, bo dzięki nim zmieniamy nie tylko nasz wygląd, ale także funkcje jakie pełni tak duży obiekt w mieście. Jurajska powoli staje się tzw. „trzecim miejscem”, czyli zaczyna pełnić funkcję wypoczynkową. Przestrzeń, w jaką inwestujemy jest dziś o wiele bardziej neutralna, a tym samym sprzyja spotkaniom z przyjaciółmi i odpoczynkowi po pracy. Tę nową funkcję budują m.in. nasze ostatnie inwestycje np. strefy relaksu, akwarium czy strefa food court. Takie większe otwarcie się na potrzeby klienta przekłada się u nas na większe zainteresowanie galerią. To przykład na to, jak niewielkie zmiany podyktowane oczekiwaniami klientów, mogą zmienić ich nastawienie do galerii handlowej – mówi Roman Bugajczyk.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

I półrocze w Galerii Jurajskiej: Liczba odwiedzających nadal w górę

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.