HSBC wspiera LPP w ekspansji na rynek brytyjski

2017-09-13 | 12:00

6 września na najbardziej prestiżowej ulicy handlowej Londynu, Oxford Street, działalność rozpoczął flagowy salon marki Reserved, będącej własnością LPP S.A. Była to jednocześnie inauguracja działalności największej polskiej spółki odzieżowej na rynku brytyjskim.

LPP S.A. jest właścicielem 5 brandów. Oprócz Reserved są to: Cropp, House, Mohito i Sinsay. Polska spółka zbudowała silną pozycję w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Bałkanów oraz w krajach bałtyckich. Jej kolekcje dostępne są również na Bliskim Wschodzie. Podbój Europy Zachodniej gdańska firma rozpoczęła, otwierając w 2014 roku pierwszy salon w Niemczech, gdzie dziś w największych miastach działa ich już 19. Kolejnym krokiem jest wejście na rynek brytyjski, w czym LPP S.A. wspiera bank HSBC. Bank wystawił gwarancję, która umożliwiła polskiej firmie podpisanie długoterminowej umowy najmu lokalu w tej wyjątkowej lokalizacji.

„Oxford Street to idealna lokalizacja dla marki chcącej zaistnieć w świadomości zagranicznych konsumentów. Ulicą tą rocznie przechodzi 250 milionów osób, wśród których są zarówno mieszkańcy Londynu, jak i turyści z Wielkiej Brytanii i innych części świata”, mówi Przemysław Lutkiewicz, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Finansowy LPP S.A. „W wyborze partnera finansowego ważna była dla nas jego obecność zarówno na rynku polskim, jak i brytyjskim. Dzięki temu możemy liczyć na efektywne wsparcie ze strony pracowników banku w obu krajach. Co więcej współpraca z instytucją finansową o silnej pozycji na rynku docelowym ułatwiła nam prowadzenie rozmów z naszymi brytyjskimi partnerami i wykonanie postanowień niestandardowej ze względu na wysoką wartość i okres trwania umowy najmu”, dodaje.

„Jesteśmy dumni, że możemy wspierać LPP S.A. w dalszej ekspansji, wykorzystując w tym celu ugruntowaną pozycję HSBC na rynku brytyjskim i ponad 25-letnie doświadczenie ze współpracy z polskimi firmami. Czujemy się zaszczyceni, mogąc przyczynić się do realizacji tego ważnego przedsięwzięcia, zarówno z perspektywy spółki, jak i tworzenia pozytywnego wizerunku polskich produktów za granicą”, mówi Konrad Lipski, Dyrektor ds. Bankowości Korporacyjnej w HSBC Bank Polska S.A.

Tagi:
Oceń artykuł:

Fot: Pixabay.com Źródło: HSBC

HSBC wspiera LPP w ekspansji na rynek brytyjski

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.