Spółka LPP, właściciel marki House, przy okazji otwarcia salonu w Poznaniu przy ul. Półwiejskiej 2, zadebiutowała z nowym konceptem aranżacji wnętrz, który wkrótce zostanie wdrożony także w kolejnych sklepach sieci House.
Głównym założeniem wprowadzanych zmian jest nadanie salonom House cieplejszego charakteru, dodanie młodzieńczej energii oraz wpasowanie się w najnowsze trendy. W salonach zaprojektowane zostały m.in. nowe strefy Jeans i Image oraz meble wolnostojące, urozmaicające salę sprzedaży. Nowe strefy wyróżnia prosta forma oraz zastosowanie naturalnego drewna i stali.
Oprócz nowych mebli do salonów wprowadzono dekoracyjne oświetlenie oraz liczne dodatki. W salonie pojawiły się także grafiki zaprojektowane przez Jacka Wielebskiego, znanego grafika związanego z Trójmiastem. Wszystkie te elementy nadają wnętrzom postindustrialny charakter i tworzą przyjazną atmosferę sprzyjającą robieniu zakupów.
Kolejne salony House w nowej aranżacji pojawią się w najbliższym czasie w powstających obiektach handlowych w Świnoujściu (przełom czerwca i maja), w Zambrowie (sierpień), oraz we wrześniu w Łodzi, w Katowicach i w rozbudowywanej galerii handlowej w Bydgoszczy.
Tagi: