Na pierwszym piętrze trzypoziomowego centrum handlowego Placu Unii swój salon o powierzchni 717,2 mkw. otworzy Smyk. Marka doskonale znana zarówno rodzicom jak i najmłodszym oferuje bogaty wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci do 14. roku życia.
Na tym samym poziomie otwarty zostanie sklep Home&You o powierzchni 417,4 mkw. Miłośnicy oryginalnych wnętrz znajdą w nim szeroki asortyment artykułów dekoracyjnych zgodnych z najnowszymi światowymi trendami.
W centrum handlowym Plac Unii pojawią się też kolejne marki modowe. W przestronnym salonie Mohito (438,9 mkw.) coś dla siebie znajdą przede wszystkim młode, pewne siebie kobiety, ceniące połączenie naturalności, luzu i bezpretensjonalności z szykiem i elegancją. Z kolei oferta United Colors of Benetton (281,2 mkw.) skierowana jest do klientów gustujących w wyrazistych kolorach oraz włoskiej stylistyce. Najwyższa jakość oraz bogaty asortyment odzieży, butów i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn - to od prawie pół wieku wyróżnik marki z Treviso. Oba sklepy będą zlokalizowane na poziomie +1.
W salonie EMPIK na powierzchni 247,6 mkw. (poziom -1), klienci znajdą książki, prasę, wydawnictwa muzyczne, filmy, gry, programy i akcesoria komputerowe oraz wiele innych produktów. Wymienieni powyżej najemcy dołączyli do takich marek jak ZARA, Massimo Dutti, Deni Cler, Liu Jo, Manila Grace, E-go’, Stradivarius, Cubus, Furla czy Marella.
-
Lokalizacja, wyjątkowa architektura oraz staranny dobór marek, które pojawią się w Placu Unii, sprawiają, że zainteresowanie potencjalnych najemców nie słabnie - mówi Marc Lebbe, dyrektor zarządzający Liebrecht & wooD. -
Biorąc pod uwagę trwające negocjacje, wierzę, że jeszcze przed otwarciem będziemy mogli pochwalić się w pełni wynajętym centrum - dodaje.
Tagi: