W okresie od 1 do 21 marca bieżącego roku, H&M zanotowało 9% wzrost sprzedaży w walutach lokalnych, w porównaniu z wynikami z marca 2014 roku. Sieć handlowa planuje dalszy dynamiczny rozwój. W lutym otworzyła swój pierwszy sklep w Tajwanie. Na 2015 rok zapowiadane są również wejścia na rynki takich państw jak Południowa Afryka, Indie i Makau. W bieżącym roku sprzedaż online H&M uruchomi w Portugalii, Polsce, Czechach, Rumunii, Słowacji, na Węgrzech, w Bułgarii, Belgii i Szwajcarii.
-
Początek 2015 roku był dla nas pomyślny jeśli chodzi o sprzedaż i zyski. Atrakcyjna oferta, jaką kierujemy do klientów, otwarcia nowych sklepów stacjonarnych i sklepów online w kolejnych państwach, jak również nasza praca i stały rozwój składają się na wzrost udziałów na rynku i przychodów – mówi Karl-Johan Persson, dyrektor generalny grupy H&M.
Pomimo sporych nakładów Grupy H&M na otwarcia nowych sklepów online i dział IT, zanotowała zyski. Inwestycje pozwolą na jeszcze silniejszy rozwój.
-
To bardzo ważne, aby zawsze być w stanie sprostać wymaganiom klientów i ich zakupowym oczekiwaniom w rozwoju szybkiej digitalizacji sprzedaży, która ma miejsce na rynku detalicznym – dodaje Karl-Johan Persson.
Wiosną sklepy online zaczynają pojawiać się w takich krajach jak Portugalia, Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Bułgaria i Belgia. Jesienią zostanie otwarty także sklep w Szwajcarii.
Wiosną sklepy online zaczynają pojawiać się w takich krajach jak Portugalia, Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Bułgaria i Belgia. Jesienią zostanie otwarty także sklep w Szwajcarii.
W lutym pierwszy sklep stacjonarny H&M pojawił się w Tajwanie. Salon w Taipei cieszy się sporym zainteresowaniem. Kolejnym państwem, gdzie pojawi się H&M, jest Peru. Wiosną planowane jest otwarcie sklepu w Limie. Z koeli latem zapowiadane jest uruchomienie pierwszego H&M w Makau w Azji.
Z niecierpliwością oczekiwane jest również otwarcie nowego flagowego salonu H&M na Herald Square w Nowym Jorku. Będzie to jeden z największych sklepów sieci handlowej o powierzchni prawie 6 tys. m kw.
Łącznie H&M planuje otworzyć 400 nowych sklepów i sklepów online w 9. krajach. Poza tym sieć handlowa pracuje nad wzbogaceniem oferty produktów, m.in. o linie obuwia sportowego i serii kosmetyków H&M Beauty.
Tagi: