H&M, jedna z największych sieci odzieżowych, znana zarówno ze współpracy z projektantami, jak i z klasycznych produktów dostępnych w przystępnych cenach, z dumą ogłosiła rozpoczęcie działalność sklepu internetowego w Stanach Zjednoczonych.
Otwarty 1 sierpnia internetowy sklep H&M oferuje klientom taki sam asortyment, jak sklepy stacjonarne. Dostępne są akcesoria oraz kolekcje damska, męska, młodzieżowa, plus-size oraz dziecięca. Dodatkowo H&M przygotował produkty, które zakupić będzie można przez cały rok, ale tylko za pośrednictwem sprzedaży internetowej.
W sieci zadebiutuje także H&M Home, udostępniając klientom artykuły wyposażenia wnętrz, takie jak ręczniki, pościele i inne tekstylia oraz akcesoria w modnych kolorach i fasonach.
Uruchomienie sklepu internetowego H&M w USA daje też klientom wyłączność na skorzystanie z przedsprzedaży kolekcji, która zaprezentowana będzie na Paryskim Tygodniu Mody. Kolekcja ta swój debiut będzie miała w 200 sklepach na całym świecie oraz online 5 września, jednak użytkownicy e-sklepu będą mogli jako pierwsi zakupić odzież i akcesoria już 22 sierpnia.
Tagi: